کد خبر ۳۸۵۵۶ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۰

رقابت 60 پرستار در مسابقات قرآن دانشگاه‌های علوم پزشکی

دبیر اجرایی نخستین مسابقات قرآن پرستاران کشور از حضور 60 قاری در این مسابقات خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، سید محمد محمدی در مراسم برگزاری نخستین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نظام پرستاری کشور در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: نخستین دوره مسابقات قرآن پرستاران کشور به همت و اجرای سازمان نظام پرستاری کشور در قم در حال برگزاری است.

وی افزود: طی آیین نامه ابلاغی سراسر دانشگاه‎های علوم پزشکی کشور، تمام گروه‎های نظام پرستاری کشور موظف به برگزاری دور مقدماتی این مسابقات در داخل استان خود شدند.

مدیر کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی استان قم بیان کرد: در استان قم نیز این مسابقات برگزار شد و در دو بخش تحقیق و ترتیل، 15 پرستار آقا و بانو شرکت کردند که از این تعداد، سه نفر به مسابقات ملی راه یافتند.

وی گفت: این مسابقات در تمام شهرهای کشور و دانشگاه‎های علوم پزشکی کشور برگزار شد که از جمع شرکت کنندگان 70 نفر به مسابقات ملی که در قم درحال برگزاری است راه یافتند.

محمدی بیان کرد: پس از دعوت از برگزیدگان، 60 قاری قرآن شامل 40 پرستار مرد و 20 پرستار زن در این مسابقات شرکت کردند و مابقی به حسب شرایط شغلی، تحصیلی و شخصی نتوانستند در این مسابقات حضور یابند.

دبیر اجرایی مسابقات قرآن پرستاران کشور گفت: با توجه به اینکه مقرر شده دبیرخانه دائمی این مسابقات ایجاد شود، امیدواریم که بتوان این دبیرخانه دائمی را در قم فعال کرد ولی برگزاری این مسابقات در هر استانی که در سال آینده انجام شود، موجب ترقی و شادابی قرآنی در میان جامعه پرستاران خواهد بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com