کد خبر ۳۸۶۲۲ انتشار : ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۳
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد

حضور فعالان خوشه سوهان قم در نمایشگاه مواد غذایی چین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از حضور فعالان خوشه سوهان استان در نمایشگاه استان گنسوی کشور چین خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد با اشاره به حضور فعالان خوشه سوهان قم در نمایشگاه مواد غذایی چین اظهار کرد: در پی تعاملات و مذاکرات مثبت دو استان قم و گنسوی چین امسال توانمندی‌های استان قم در بخش سوهان در نمایشگاه مواد غذایی حلال گنسوی چین به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به سفر سال گذشته هیأت تجاری و سیاست‌گذاری استان قم به استان گنسوی چین یادآور شد: با هماهنگی و رایزنی‌هایی که سال گذشته انجام شد، تیمی کارشناسی و مدیریتی امسال از چین به قم سفر کرد و از نزدیک توانمندی‌های استان متناسب با نیاز مصرف استان گنسو را مورد ارزیابی قرار داد.

طیبی‌نژاد با بیان اینکه بر اساس تعاملات صورت گرفته، علاقه طرف مقابل و اعلام نیازهای صورت گرفته بیشتر در بخش مواد غذایی حلال است گفت: در تلاش هستیم تا با سفرهای دو طرفه تولیدکنندگان و صنعتگران و حضور جدی در نمایشگاه‌های آن کشور ضمن معرفی توانمندی‌های تولیدی استان قم در راستای صادرات کالاهای داخل تلاش کنیم.

وی ضمن سفارش به تولید کنندگان استان قم برای محور قراردادن صادرات برای کالاهای تولیدی خود تاکید کرد: همان گونه که رهبر انقلاب همواره تاکید می‌کنند باید کالای تولید داخلی از ظرفیت کیفیتی بالایی برخوردار باشد تا ضمن ارائه کالای مطلوب به مصرف کننده داخلی، امکان صادرات آن در بازارهای خارجی را داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم وجود تولیدات با کیفیت و قابل صادرات در استان را ظرفیت بالقوه‌ای‌ برای قم دانست و بیان کرد: خوشه‌های کسب و کار قم در بخش صنایع کوچک اقدامات مهم و کاربردی از جمله تشکیل کنسرسیوم‌ها و حضور در بازارها و نمایشگاه‌های داخلی و خارجی معتبر را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در همین راستا و با نگاه بلند مدت و حضور جدی تولیدات قم در بازارهای جهانی، فعالان خوشه سوهان قم در نمایشگاه مواد غذایی حلال استان گنسوی کشور چین حضور یافتند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com