کد خبر ۳۸۶۸۳ انتشار : ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۶
امروز در هفته دهم لیگ برتر فوتبال انجام می‌شود

تغییرات ترکیب صبای قم به دلیل غیبت 5 بازیکن محروم و مصدوم

نماینده فوتبال استان قم امروز در غیاب 5 بازیکن اصلی و کلیدی خود در دیداری حساس از لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر پدیده خراسان به میدان می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،دهمین هفته رقابت‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس امروز در حالی آغاز می‌شود که صبای قم در خانه پذیرای تیم فوتبال پدیده خراسان است اما به اجبار بدون بازیکنان اصلی و کلیدی خود گام به میدان می‌گذارد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پدیده مشهد از هفته دهم نیم‌فصل نخست بازی‌های لیگ برتر قرار است از ساعت 16:45 دقیقه عصر امروز پنجشنبه ششم آبان ماه در قم برگزار شود، اما صبا در این دیدار پنج بازیکن محروم و مصدوم دارد.

برگزاری آخرین تمرین صبای قم پیش از مصاف با پدیده مشهد در حالی انجام شد که در این تمرین سه بازیکن محروم صبا یعنی پویا سیف‌پناهی، میلاد ابطحی و حمیدرضا دیوسالار حضور نداشتند و عبدالکریم اسلامی و مسعود حق‌جو نیز به دلیل مصدومیت صبا را همراهی نمی‌کنند.

تیم فوتبال صبای در بازی هفته نهم خود مقابل گسترش‌فولاد تبریز در حالی که تنها از وجود محمدهاشم بیک‌زاده مدافع راست ملی‌پوش خود به دلیل محرومیت نتوانست استفاده کند و یک تغییر در ترکیب خود داشت اما بیک‌زاده به این بازی خواهد رسید.

کادر فنی صبای قم این هفته ناچار به تحول دوباره ترکیب این تیم خواهد بود زیرا بار دیگر سه بازیکن کلیدی و اصلی صبا از دیدار با تیم پدیده خراسان محروم هستند. میلاد ابطحی در خط میانی و حمیدرضا دیوسالار در خط دفاع به دلیل اخراج در بازی هفته نهم مقابل گسترش‌فولاد تبریز همراه صبا نیستند، ضمن اینکه پویا سیف‌پناهی مدافع چپ صبا نیز در دیدار قبلی سه اخطاره شد و بازی امروز را از دست داد.

تیم فوتبال صبای قم آخرین تمرین خود پیش از مسابقه با تیم فوتبال پدیده مشهد را یک روز قبل از این دیدار ، در زمین چمن یادگار امام قم انجام داد و بازیکنان این تیم زیر نظر عبدالصمد مرفاوی و ساکت الهامی و دیگر اعضای کادر فنی تاکتیک‌های مورد نظر برای بازی با پدیده را مرور کردند.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های صبای قم و پدیده مشهد امروز به قضاوت تورج حق‌وردی در ورزشگاه یادگار امام قم با یکدیگر دیدار می‌کنند، در حالی که صبا از 9 بازی قبل خود یک برد، دو باخت و 6 تساوی همراه با 9 امتیاز در کارنامه دارد و در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی ایستاده است اما تیم پدیده مشهد با کسب هشت امتیاز هم‌اکنون در جایگاه پانزدهم جدول رده‌بندی است.

صبای قم در پنج بازی خانگی با تیم‌های صنعت نفت آبادان، ماشین‌سازی تبریز، ذوب‌آهن اصفهان و گسترش‌فولاد تبریز نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرده است اما تیم سایپا تهران را در هفته هفتم شکست داده و این تنها برد صبا در این فصل است، ضمن اینکه پدیده خراسان نیز تنها پیروزی خود در این فصل را در هفته نخست لیگ مقابل پرافتخارترین تیم لیگ یعنی سپاهان اصفهان به دست آورده است.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com