کد خبر ۳۸۷۳۲ انتشار : ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۸
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قم خبر داد

مصالحه 81 درصدی پرونده‌های ارجاعی به دوایر اجتماعی کلانتری‌های قم

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قم از سازش 81 درصد پرونده‌های ارجاعی به دوایر اجتماعی کلانتری‌ها در هفت ماهه اول سال 95 به مراکز مشاوره و مددکاری مستقر در کلانتری‌های سطح قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان قم، سرهنگ احمد صادقی اظهار کرد: در هفت ماه نخست سال تعداد چهار هزار و 480 پرونده با درخواست خدمات مشاوره فردی به مراکز مشاوره و مددکاری مستقر در کلانتری‌های استان قم ارجاع شد.

وی ادامه داد: از مجموع پرونده‌هایی که در واحد‌های مشاوره و مددکاری کلانتری استان مورد بررسی قرار گرفت بیش از 81 درصد از پرونده‌ها منجر به مصالحه و سازش شده است.

صادقی گفت: با تلاش کار‌شناسان اداره مشاوره آرامش، تعداد دو هزار و 919 مورد خدمات مشاوره روان‌شناختی، 445 مورد خدمات روان‌سنجی، 163 مورد خدمات مددکاری اجتماعی و 142 مورد مشاوره حقوقی-انتظامی به مراجعین خودمعرف و ارجاعی از کلانتری‌ها و سایر مراکز حمایتی-خدماتی در هفت ماهه اول سال 95 ارائه شد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قم بیان کرد: بیشتر پرونده‌های مصالحه شده شامل اختلافات خانوادگی، حقوقی و موارد نزاع و درگیری است که مصالحه برخی از پرونده‌ها با تلاش مددکاران کلانتری‌ها با چندین جلسه پیگیری و رسیدگی کار‌شناسان مشاوره صورت گرفته است.

صادقی در پایان تصریح کرد: اداره مشاوره آرامش استان قم هر روز به صورت تلفنی و حضوری پاسخگوی سؤالات و مشکلات شهروندان در حوزه خانوادگی، حقوقی، فردی، شغلی اقتصادی، تحصیلی، ازدواج و غیره هست و شهروندان می‌توانند همه روزه از ساعت هفت صبح لغایت 20 به این اداره واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب درمانگاه حضرت زینب (س)، ساختمان معاونت اجتماعی، اداره مشاوره آرامش حضور و یا با شماره تلفن‌های 36606085 یا 2182574 تماس حاصل کرده و از خدمات رایگان مشاوره پلیس بهره‌مند شوند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com