کد خبر ۳۸۷۵۵ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم خبر داد

بهره‌برداری از فاز دوم پروژه بلوار مرجعیت تا پایان آذرماه

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم گفت: با توجه به رفع معارضات و برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شده تا پایان فصل پاییز فاز دوم پروژه بلوار مرجعیت به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا قاری قرآن وضعیت فاز دوم پروژه بلوار مرجعیت را مورد توجه قرار داد و گفت: فاز دوم بلوار مرجعیت حدفاصل میدان شهید کریمی تا شهرک قدس در حال اجرا است.

معاون شهردار قم گفت: این بخش پروژه شامل خاکبرداری، خاکریزی، بتن غلتکی، قالب بندی، آرماتور بندی، بتن ریزی، اجرای جدول، اجرای آسفالت و تامین روشنایی است.

قاری‌قرآن با تاکید بر پیشرفت 70 درصد عملیات اجرایی فاز دوم بلوار مرجعیت، خاطرنشان کرد: با توجه به رفع معارضات و برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شده تا پایان فصل پاییز این پروژه به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای پروژه بلوار مرجعیت تاثیر زیادی در کاهش بار ترافیکی بلوار غدیر دارد، گفت: اجرای فاز دوم به دلیل برخی معارضین ملکی دچار تاخیر شده بود اما با رفع آنها به سرعت عملیات اجرایی ادامه خواهد یافت.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم خاطرنشان کرد: به موازات فازهای دیگر پروژه مرجعیت فاز سوم نیز در حال اجرا است و کل پروژه در حال حاضر 61 درصد پیشرفت دارد و امید است در موعد مقرر پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com