کد خبر ۳۸۸۳۰ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۵

ابتکار واحد رسانه موکب مسجد جمکران در انتشار روزنامه دیواری پارچه‌ای

به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به زائران اربعین حسینی در خصوص آخرین اخبار و اطلاعات اربعین، روزنامه پارچه‌ای «اربعینیه» به همت واحد رسانه موکب مسجد مقدس جمکران تولید و به صورت روزانه در معرض دید عموم نصب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، روزنامه دیواری «اربعینه» از جمله ابتکارات موکب مسجد مقدس جمکران در مراسم پیاده‌روی اربعین بود که مورد توجه زائران حسینی نیز قرار گرفت.

این روزنامه دیواری پارچه‌ای که به همت واحد رسانه موکب مسجد مقدس جمکران به صورت روزانه توسط دو خادم خطاط نگارش می‌شد با هدف اطلاع‌رسانی از آخرین وضعیت موکب‌های خدماتی، درمانی، استراحتگاه‌های مسیر، چادرهای امدادی و دیگر نیازهای زائران حسینی منتشر می‌شد که در طول فعالیت موکب 6 شماره از این روزنامه تولید و در معرض دید زائران حسینی قرار گرفت.

از بخش‌های دیگر این روزنامه دیواری می‌توان به آخرین اخبار از وضعیت زائران ایرانی حاضر در پیاده‌روی اربعین، اطلاع از وضعیت آب و هوایی شهرهای کربلا، نجف، کاظمین و سامرا، اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های فرهنگی موکب، اعلام اوقات شرعی، اعلام برنامه‌های دینی و مراسم مذهبی موکب و دیگر نیازهای اطلاعاتی زائرین اشاره کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com