کد خبر ۳۸۹۱۹ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۳
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم:

افتتاح پل «میثم» سبب کاهش ترافیک می‌شود

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم گفت: افتتاح پل میثم با طول 350 متر و عرض 11 متر سبب کاهش حجم ترافیکی مناطق 3 و 6 شهری می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،علیرضا قاری قرآن پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه پل میثم که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام بسیاری تا پایان امسال تکمیل می‌شود، اظهار کرد: پروژه‌های تقاطع غیر همسطح به ویژه روگذر عمار یاسر، تقاطع مقداد، رمپ و لوپ‌های تونل غدیر، فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی و امتداد بلوار شهید کریمی به منظور اتصال به بلوار شهید کبیری از جمله این پروژه‌هاست.

وی با بیان اینکه پروژه پل میثم در سال گذشته به صورت نیمه تعطیل در منطقه سه و 6 شهری قم رها شده بود، اضافه کرد: این پل ارتباط میان طرفین راه‌آهن را برقرار می‌کند به همین علت شهرداری طی توافقی با راه‌آهن این پروژه را همزمان با پروژه تقاطع سه سطحه عمار یاسر آغاز کرد که اکنون با پیگیری‌های انجام شده توسط قرارگاه قائم به پایان رسیده است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم خاطرنشان کرد: افتتاح پل میثم با طول 350 متر و عرض 11 متر سبب کاهش حجم ترافیکی مناطق سه و 6 شهری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه طی سه ماه آینده برای پروژه‌های عمرانی افتتاحیه‌های مشخصی برگزار می‌شود، عنوان کرد: شورای اسلامی شهر قم و شرکت‌های خدماتی استان همکاری لازم را با شهرداری قم داشته‌اند به همین علت توانسته‌ایم پروژه‌های عمرانی را با سرعت مطلوبی دنبال کنیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com