کد خبر ۳۹۱۱۹ انتشار : ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۲
با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی

مجتمع فرهنگی تربیتی حضرت معصومه(س) افتتاح شد

با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی مجتمع فرهنگی تربیتی حضرت معصومه(س) در قم افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد قم صبح امروز در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی تربیتی حضرت معصومه(س) با بیان اینکه این مجتمع به دستور رهبر معظم انقلاب در سفری که به قم داشتند و با اعتباری که تخصیص دادند ساخته شد، اظهار کرد: ساخت این مجتمع از اول شهریورماه سال 93 آغاز شد و با اعتبار 11 میلیارد تومان در زمینی به وسعت 1932 متر مربع و زیربنای 4445 مترمربع به بهره‌برداری رسید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه کمیته امداد یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: این نهاد به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شده است و فقرا و محرومان که صاحبان اصلی نظام و کشور هستند را زیرپوشش قرار می‌دهد.

احمد امیرآبادی افزود: مجلس شورای اسلامی در بودجه‌های سنواتی تمام تلاش خود را دارد که خانواده‌های کمیته امداد توانمند شوند بر همین اساس در کمیسیون تلفیق مقرر شده است که به کمیته امداد و خانواده‌های زیرپوشش توجه ویژه‌ای شود و در صورتی که این مسئله در صحن علنی مجلس به تصویب برسد، حقوق مددجویان افزایش می‌یابد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه مجتمع فرهنگی حضرت معصومه‌(س) باید به امور محتوایی توجه کند، اظهار کرد: هرچه به ظواهر فرهنگی و شعارهای ارزشی انقلاب پرداخته شود کم است و حتی آذین‌بندی این مکان باید انقلابی باشد.

پرویز فتاح بیان کرد: باید نگاه فرااستانی به این مجتمع داشته باشیم، زیرا این مجتمع نه تنها میزبان قمی‌ها است، بلکه قرار است که افراد زیرپوشش کمیته امداد از سراسر کشور در این مجتمع حضور یابند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com