کد خبر ۳۹۱۶۷ انتشار : ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۵
عضو شورای اسلامی شهر قم:

نقض مصوبات قبلی شورا جایگاه آن را خدشه‌دار می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: اینکه مصوبه خودمان را نقض کنیم و زیر سؤال ببریم درست نیست و جایگاه شورا را خدشه‌دار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،زین العابدین قراچورلو شنبه شب در دویست و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، در خصوص پروژه سرمایه گذاری مجتمع خدماتی تفریحی بوستان غدیر، با بیان اینکه آورده سرمایه گذار در این پروژه حدود 5 میلیارد تومان است افزود: شهرداری در این پروژه زمین و عوارض را مشارکت می‌کند و پس از اجرا نیز 10 درصد از فروش به شهرداری داده می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به موارد درج شده در این قرارداد تصریح کرد: پایان قرارداد به طور کامل پروژه تحویل شهرداری خواهد شد و زمین و امکانات برای شهرداری باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه قسمت اعظم سود در پایان کار به شهرداری تحویل می‌شود تصریح کرد: در روش‌های قبلی به طور کامل اعداد و ارقام مشخص می‌شده ولی در این قرارداد درصدی از فروش مشخص شده و متغیر است اما برای شفاف سازی باید چارچوبی برای فروش مشخص شود تا شهرداری در نهایت متضرر نباشد.

قراچورلو همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به دستور دیگر از جلسه دویست و یازدهم شورای شهر در خصوص استفساریه کاهش ضریب جرائم ماده 100 گفت: با این حرکت ما مصوبه خود را زیر سؤال می‌بریم چراکه یکبار آن را تصویب کرده و حالا سعی داریم آن را مجدد نقض کنیم.

وی با اشاره به نحوه ارسال این دستور به صحن علنی و مسائل مختلفی که در این خصوص مطرح شده است، بیان کرد: بدون اینکه این بحث را کسی از قبل بنویسد با چهار امضا این بحث مجدد به شورا آمده است که به نظر کار درستی نیست.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: اینکه مصوبه خودمان را نقض کنیم و زیر سؤال ببریم درست نیست و جایگاه شورا را خدشه دار می‌کند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com