کد خبر ۳۹۴۵۳ انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۳
رئيس كميسيون امور زيربنايي شوراي اسلامي شهر قم مطرح كرد

كمك شوراي شهر به شهرداري در دستيابي به منابع پايدار

رئيس كميسيون امور زيربنايي شوراي اسلامي شهر قم گفت: شوراي شهر در تلاش است كه به شهرداري كمك كند تا هر چه بيشتر منابع پايدار داشته‌ باشيم و بتوانيم با ثبات اقتصادي به موضوعات زيربنايي بهتر بپردازيم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،مصطفی سعادت‌طلب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در ایجاد منابع پایدار اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم یکی از موضوعات محوری است که شهرداری روی آن کار می‌کند و در این زمینه اوراق فروخته شده و برای آینده بخشی از این سرمایه‌گذاری در بلوار را برای درآمد پایدار شهرداری قرار داده است.

وی با بیان اینکه با مصوبه تنظیم شده شورای عالی این امکان وجود ندارد، گفت: اگر این مصوبه را اصلاح و مشکل را حل کنند، بدون تردید بلوار پیامبر اعظم می‌تواند برای آینده شهر درآمد پایدار به وجود آورد.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: اولویت‌های شهرداری از نظر پروژه‌ها تعیین شده و مشخص است که هر یک از آنها در چه سالی مطالعات آن انجام شود و در انتهای سال 95 و ابتدای سال 96 بخشی از مهمترین پروژه‌ها افتتاح می‌شود.

سعادت‌طلب ادامه داد: در حوزه عمرانی، اقتصادی و مباحث مالی فضاهایی وجود دارد که می‌توان از آنها در زمینه درآمدهای پایدار استفاده کرد.

وی با بیان اینکه تقویت منابع پایدار شهری مورد توجه بوده و بسیاری از آنها را شهرداری در دستور کار خود قرار داده است، گفت: شهرداری هنوز به طور کامل نتوانسته درآمدهای پایدار را محقق کند، ولی در این مسیر گام برداشته است.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: شورای شهر نیز در تلاش است که به شهرداری کمک کند تا هر چه بیشتر منابع پایدار داشته‌ باشیم و بتوانیم با ثبات اقتصادی به موضوعات زیربنایی بهتر بپردازیم.

وی بحث صدور فیش نوسازی منازل را یکی دیگر از اقدامات مؤثر درآمدی ذکر کرد و افزود: به طور طبیعی این درآمد پایدار می‌تواند شهروندان را به خدمات‌رسانی آگاه‌تر و شهرداری را در ارائه خدمات بهتر تواناتر کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com