کد خبر ۳۹۴۶۴ انتشار : ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۰
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مسوولان موجبات کاهش آلام آسیب‌دیدگان حادثه پلاسکو را فراهم کنند/لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای پیشگیری از وقوع حوادث مشابه

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی ضمن تسلیت حادثه دلخراش پلاسکو گفت: جامعه مدرسین از مسوولین امر می‌خواهد تمام همت و تلاش خود را معطوف به نجات و امداد‌رسانی به مفقودان و مجروحان کرده و با تفقد از کسانی که در این حادثه متحمل خسارت و زیان شده‌اند موجبات تسکین و کاهش آلام آن‌ها را فراهم کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی شهادت تعدادی از آتش‌نشانان را در حادثه پلاسکو تسلیت گفت.

در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: حادثه تلخ و حزن انگیز ساختمان پلاسکو و مصدومیت و جان باختن تعدادی از مردم و ماموران فداکار و ایثارگر آتش‌نشان موجب غم و اندوه فراوان شد.

در این حادثه غم‌انگیز شجاعت و شهامت مردانی فداکار که در عمق حادثه و شعله‌های آتش مجاهدت می‌کردند نشان از غیرت و ایمان و از جان گذشتگی آتش‌نشانان دلاور این سرزمین داشت.

در ادامه این پیام تصریح شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن عرض تسلیت شهادت جان‌باختگان و طلب عافیت برای مصدومان این حادثه دلخراش، با خانواده‌ها و بازماندگان این حادثه ابراز همدردی می‌کند و از مسوولین امر می‌خواهد تمام همت و تلاش خود را معطوف به نجات و امداد‌رسانی به مفقودان و مجروحان کرده و با تفقد از کسانی که در این حادثه متحمل خسارت و زیان شده‌اند موجبات تسکین و کاهش آلام آن‌ها را فراهم کند.

در پایان این پیام آمده است: بی شک تلاش برای پیشگیری از وقوع چنین حوادث دردناکی مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت صحیح است تا راه تکرار بر این وقایع دردناک و خطرناک بسته شود.

ان شاء‌الله خداوند تمام مجاهدت‌ها و خدمات نیروهای امداد‌رسانی را قبول و رحمت واسعه خود را نصیب روح بلند شهدای افتخار آفرین آتش‌نشان گرداند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com