کد خبر ۳۹۴۹۴ انتشار : ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۹
مدیر مرکز تخصصی صحیفه سجادیه عنوان کرد

تربیت اساتید تخصصی با استفاده از صحیفه سجادیه

مدیر مرکز تخصصی صحیفه سجادیه تبلیغ آموزه‌های دینی را از رسالت‌های اصلی حوزه‌های علمیه برشمرد و گفت: مرکز تخصصی صحیفه سجادیه با استفاده از آموزه‌های صحیفه سجادیه به دنبال استادپروری در حوزه‌های تخصصی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،حجت‌الاسلام والمسلمین صادق کفیل شب گذشته در دیدار اعضای ستاد برگزاری ششمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) با آیت‌الله محمدعلی علوی‌گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه تاکنون کار علمی دقیقی در مورد صحیفه سجادیه انجام نشده است، اظهار کرد: اقداماتی برای ترویج فرهنگ صحیفه‌خوانی و حفظ این منبع دینی انجام شده است اما در راستای بررسی جایگاه صحیفه سجادیه در میان ادیان و مذاهب مختلف نتوانسته به جایگاه مورد نظر برسیم.

وی تبلیغ آموزه‌های دینی را از رسالت‌های اصلی حوزه‌های علمیه برشمرد و افزود: مرکز تخصصی صحیفه سجادیه به دنبال استادپروری در حوزه‌های تخصصی است تا بتواند با استفاده از آموزه‌های صحیفه اساتید آگاهی را در حوزه‌های مختلف تربیت کند.

مدیر مرکز تخصصی صحیفه سجادیه به برخی از مشکلات مختلف اشاره کرد و گفت: اقشار مختلف جامعه باید در حوزه‌های مختلف از آموزه‌های دینی صحیفه سجادیه استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه حوزه علمیه قم در عرصه‌های مختلف راهگشا بوده است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در مرکز تخصصی صحیفه سجادیه از ظرفیت حوزه‌های علمیه استفاده کنیم.

کفیل با بیان اینکه مرکز تخصصی صحیفه سجادیه نسبت به استفاده از ظرفیت مراجع تقلید و شخصیت‌های دینی نگاه ویژه دارد، عنوان کرد: افرادی که در دوره‌های این مرکز شرکت می‌کنند به صورت جداگانه با مراجع تقلید دیدار خواهند کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com