کد خبر ۳۹۶۳۷ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۷
سخنگوی شورای شهر قم:

طرح بدنه بلوار شهید روحانی اصلاح می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مصوبه شورای شهر در خصوص اصلاحیه طرح بلوار شهید روحانی گفت: مقرر شد بدنه این طرح نازک‌تر شده و تعداد پلاک کمتری در عرض بدنه قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،عباس ذاکریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به مصوبات دویست و هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم، اظهار کرد: در این جلسه مسایلی در خصوص پرداخت دیه، چند مورد توافقنامه و اخذ مجوز نامگذاری برخی معابر و شوارع شهر مطرح شد.

وی با اشاره به مصوبه شورای شهر در خصوص اصلاحیه طرح بلوار شهید روحانی بیان کرد: مقرر شد بدنه این طرح نازک‌تر شده و تعداد کمتری در عرض بدنه قرار بگیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مصوبه شورای شهر در خصوص نامگذاری 24 فقره اسامی شوارع و معابر شهر گفت: دو مورد از این نامگذاری‌ها از دستور خارج شد و مقرر شد در آینده شهرداری لایحه‌ای در این موارد تنظیم و ارائه کند.

وی با بیان اینکه یک مورد بوستان در پردیسان به نام شهید گمنام تازه شناسایی شده در آن نامگذاری شد افزود: میدان واقع در بلوار فردوسی نیز به عنوان میدان قلم نامگذاری شد.

ذاکریان گفت: بقیه موارد نامگذاری نیز در خصوص شهدا بود که با توجه به ساکنین معابر اسامی انتخاب شده که عمدتا شهدای مدافع حرم هستند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق برای بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری تصریح کرد: در کمیسیون‌های مختلف شورا نیز بحث بررسی بودجه پیشنهادی 96 شهرداری ادامه دارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com