کد خبر ۳۹۶۵۷ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۴
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

واحدهاي صنعتي قم نباید دغدغه‌اي جز توليد داشته باشند

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي قم گفت: شرايط و زمينه صنعت بايد به گونه‌ای باشد كه فعالان بخش صنايع كوچك دغدغه‌ای به غير از توليد نداشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیرطیبی نژاد در حاشیه بازدید استاندار قم از منطقه سلفچگان و افتتاح طرح‌های دهه مبارک فجر اظهار کرد:  در سال جاری تمام تلاش و برنامه‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران رفع دغدغه واحدهای تولیدی است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های حمایتی این شرکت از تولید کنندگان بیان کرد: ما به‌دنبال ایجاد شرایط و زمینه‌ای هستیم که صنعتگران در بخش صنایع کوچک و متوسط دغدغه‌ای جز تولید و فروش محصولات خود نداشته باشند.

طیبی‌نژاد ضمن تقدیر از مسؤولان عالی استان که همواره پشتیبان صنعت و تولید داخلی بوده‌اند تصریح کرد: خوشبختانه این حمایت در سال جاری شکل جدیدی به خود گرفته و امیدواریم این روند حمایتی روز به روز بیشتر شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم در ادامه توسعه اشتغال در شهرهای استان قم و تلاش برای تولید پایدار را از دیگر برنامه‌های این شرکت برشمرد و افزود: وجود شهرک‌های صنعتی در مناطق مختلف، سبب ایجاد تولید و اشتغال پایدار می‌شود که نگاه حمایتی دستگاه‌های مختلف سبب توسعه و رونق بیشتر این شهرک‌ها خواهد شد.

وی همچنین کمک به واحدهای صنعتی در سه بخش پیش تولید، تولید و فروش را مد نظر قرار داد و افزود: در بخش فروش امسال چندین طرح از سوی سازمان صنایع کوچک مد نظر قرار گرفت که از جمله آنها نگاه صادراتی به تولیدات بود که این امر سبب افزایش کیفیت کالاهای تولید داخل و همچنین گسترده شدن بازارهای فروش آنها شده است.

وی ورود صنایع کوچک قم به فرا بورس و بورس کالا را از دیگر برنامه‌های این شرکت عنوان کرد و یادآور شد: به منظور آشنایی بیشتر صنایع کوچک و متوسط استان برای ورود مناسب به بورس کالا دوره‌ای آموزشی روز پنجشنبه توسط این شرکت در مجتمع فرهنگی شکوهیه برگزار می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com