کد خبر ۳۹۶۷۲ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۳
نایب‌رئیس هیأت‌ کاراته استان قم خبر داد

معرفی برترین‌های کاتا وکومیته سبک‌های آزاد کاراته بانوان در قم

نایب‌رئیس هیأت‌ کاراته استان قم گفت: مسابقات سبک‌های آزاد کاراته قهرمانی دختران و بانوان قم با قهرمانی تیم باشگاهی آریا به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،سارا غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مسابقات استانی سبک‌های آزاد کاراته بانوان قم به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با حضور تعداد 60 شرکت کننده به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در دو بخش کاتا و کومیته با یکدیگر به رقابت پرداختند، اضافه کرد: این دوره از رقابت‌ها در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی به انجام رسید و کاراته‌کاهای شرکت کننده در رده‌های سنی مختلف اعم از خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت کردند.

نایب‌رئیس هیأت‌ کاراته استان قم افزود: مسابقات رده سنی خردسالان کاراته سبک‌های آزاد قم با حضور متولدین سال 1387 تا 1389 به انجام رسید و شرکت کنندگان در این رده سنی برای کسب عناوین برتر اوزان منهای 22، 24، 27، 30، 33، 36 و به اضافه 36 کیلوگرم مسابقه دادند.

وی یادآور شد: مسابقات رده سنی نونهالان نیز با حضور متولدین 1384 تا 1386 در اوزان منهای 23، 27، 30، 35، 40، 45 و به اضافه 45 کیلوگرم برگزار شد، ضمن اینکه مسابقات نوجوانان با رقابت متولدین 1381  تا 1383 در اوزان منهای 39، 42، 47، 54 و به اضافه 54 کیلوگرم به انجام رسید.

غلامی بیان کرد: مسابقات رده سنی جوانان با جدال کاراته‌کاهای متولد سال‌های 1378 تا 1380 و در اوزان منهای 42، 48، 53، 59 و به اضافه 59 کیلوگرم برگزار شد، ضمن اینکه در رده سنی بزرگسالان ویژه متولدین سال 1377 و قبل از آن، شرکت کنندگان در اوزان منهای 50، 55، 61، 68 و به اضافه 68 کیلوگرم به روی تاتامی پیکارهای کاراته سبک‌های آزاد قم رفتند.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم، بیان کرد: با پایان رقابت‌های بخش کاتا و در رده سنی نونهالان فاطمه عالمی‌وحدت و فاطمه امیددوست، در رده سنی نوجوانان ستایش افشارپور و بهاره علی‌محمدی، در رده سنی جوانان هانیه‌سادات سیدیان و دنیا بوژند و در رده سنی بزرگسالان صفیه سویلار و الهه عزیزیان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

نایب‌رئیس هیأت‌ کاراته استان قم افزود: در بخش کومیته نیز مسابقات جذابی را شاهد بودیم و سرانجام در رده سنی خردسالان فاطمه عطایی و فائزه عالمی‌وحدت، در رده سنی نونهالان نرگس قدامی، زینب قدامی و زهرا جوادی، در رده سنی نوجوانان فاطمه هاشمی، ستایش افشارپور و مینا عزیزی، در رده سنی جوانان معصومه انوری، محدثه کارگر و زهره صبوری و در رده سنی بزرگسالان کوثر غلامی، فاطمه فروزنده، الهه عزیزیان و سارا مینویی رتبه نخست اوزان مختلف را به دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات کاراته قهرمانی سبک‌های آزاد قم به مناسبت دهه مبارک فجر، باشگاه ورزشی آریا با مربیگری خانم میرزا حسینی قهرمان شد، باشگاه کیهان با مربیگری خانم پاخره رتبه دوم را کسب کرد و باشگاه ققنوس با مربیگری خانم علیایی به مقام سوم رسید.

برچسب ها : خبرقم کاراته
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com