کد خبر ۳۱۴۶۲ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۴
با رقابت 4 تیم

رقابت‌های فوتسال امیدهای کشور در قم آغاز شد

دیدارهای مرحله سوم از رقابت‌های لیگ قهرمانی رده سنی امید فوتسال باشگاه‌های کشور از امروز با رقابت چهار تیم در قم آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، امسال مسابقات لیگ فوتسال رده سنی امید باشگاه‌های کشور همانند لیگ‌های نوجوانان و جوانان با برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با حضور تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌های لیگ فوتسال امید باشگاه‌های کشور بازی‌های خود را ابتدا به شکل دوره‌ای در گروه‌های مختلف مقدماتی برگزار کردند و در پایان مرحله نخست از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله دوم را به دست آوردند.

بازی‌های مرحله دوم نیز به شکل دوره‌ای به انجام رسید و تیم‌های برتر این مرحله مجوز حضور در مرحله سوم رقابت‌های فصل 94 لیگ فوتسال رده سنی امید باشگاه‌های کشور را کسب کردند تا بازی‌های این مرحله برای تعیین صعودکننده‌ها به مرحله نهایی برگزار شود.

با سپری شدن دو مرحله از بازی‌های فصل جاری مسابقات لیگ فوتسال رده سنی امید باشگاه‌های کشور، اکنون هشت تیم در مرحله سوم حضور دارند و بازی‌های خود را در دو گروه چهار تیمی به شکل دوره‌ای انجام می‌دهند تا چهار تیم برتر از دو گروه به مرحله نهایی بروند.

در مرحله سوم مسابقات این فصل لیگ امیدهای فوتسال کشور تیم فوتسال امید صدراسیستم به نمایندگی از استان قم حضور دارد، تیمی که توانسته در سال قبل عنوان نخست و مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ فوتسال امید باشگاه‌های استان قم را به دست بیاورد.

تیم صدراسیستم به عنوان قهرمان فوتسال باشگاه‌های امید استان قم در این دوره از مسابقات حضور دارد و با توجه به عملکرد بسیار خوبی که تا کنون داشته، دو مرحله را با موفقیت سپری کرده و اکنون در مرحله سوم میزبانی سه رقیب دیگر را بر عهده دارد.

فوتسالیست‌های تیم امید صدراسیستم قم در این دوره از رقابت‌های لیگ رده سنی امید فوتسال باشگاه‌های کشور با هدایت تقی عطایی یکی از مربیان سازنده فوتسال قم و با ترکیبی از استعدادهای این رشته ورزشی و سرپرستی مهدی کوهستانی به مصاف حریفان رفته است.

در گروه نخست بازی‌های مرحله سوم از لیگ امید‌های کشور تیم‌ صدراسیستم میزبانی تیم‌های فوتسال امید پرسپولیس همدان، مقاومت قرچک و مس سونگون ورزقان است و بازی‌های این چهار تیم به شکل دوره‌ای از امروز به مدت سه روز در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان مسئولیت برگزاری این رقابت‌ها را به هادی گائینی از چهره‌های شناخته شده فوتبال و فوتسال استان قم سپرده و این بازی‌ها با هماهنگی‌های صورت گرفته بین کمیته فوتسال و هیئت فوتبال قم به میزبانی سالن ورزشی شهدای بهزیستی قم به انجام خواهد رسید.

در پایان بازی‌های گروه نخست از مرحله سوم بازی‌های لیگ فوتسال امید باشگاه‌های کشور دو تیم برتر به مرحله نهایی می‌روند و دو تیم برتر دیگر گروه نیز به جمع آنها خواهند پیوست تا بدین‌ترتیب چهار تیم به مرحله نهایی رفته و برای قهرمانی تلاش کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com