کد خبر ۳۹۸۷۰ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱
دبير هیأت‌ انجمن‌هاي ورزشي استان قم:

راگبي‌بازان قم بر سكوي سوم كشور ايستادند

دبير هیأت‌ انجمن‌هاي ورزشي استان قم از موفقيت راگبي‌بازان قم در كسب مقام سوم و نشان برنز پيكارهاي قهرماني راگبي ايران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،علیرضا ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم،اظهار کرد: رشته راگبی در کنار بیس‌بال، سافت‌بال، طناب‌کشی، دارت، کریکت، ورزش‌های‌ هوایی، فلوربال و چند رشته دیگر زیر مجموعه هیأت‌ انجمن‌های ورزشی استان قم است و در میادین داخلی و برون‌مرزی برای ورزش قم افتخارات زیادی کسب کرده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ راگبی 15 نفره مردان ایران و موفقیت تیم قم در این رقابت‌ها، بیان کرد: پیکارهای لیگ راگبی مردان ایران به میزبانی زمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و با قهرمانی خراسان‌رضوی به پایان رسید و قم سوم شد.

دبیر هیأت‌ انجمن‌های ورزشی استان قم عنوان کرد: این دوره از رقابت‌ها با جدال نزدیک و حساس چند تیم مدعی نظیر هیأت‌ خراسان‌رضوی، تهران و قم برگزار شد و سرانجام تیم هیأت‌ خراسان‌رضوی بالاتر از سایر تیم‌ها به عنوان نخست و مقام قهرمانی دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: در رده‌بندی نهایی این پیکارها تیم تهران به مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی دست یافت و تیم‌ هیأت‌ انجمن‌های ورزشی قم در جایگاه سوم ایستاد، در حالی که تیم قم در جدال با خراسان‌رضوی علیرغم بازی بسیار خوبی که ارائه کرد 37 بر پنج مغلوب شد.

ساری تصریح کرد: راگبی در قم استعدادهای بسیار خوبی دارد و با حضور مربیان با دانش در کنار نخبه‌های این رشته، علاوه بر موفقیت در مسابقات لیگ و راگبی قهرمانی کشور، شاهد حضور چهره‌های پرتوان راگبی قم در اردوی تیم‌های ملی اعزامی به میادین برون‌مرزی نیز هستیم.

وی در پایان با اشاره به حضور راگبی‌‌بازان قم در تیم ملی، اظهار کرد: اکنون که تیم ملی راگبی ایران با حضور بازیکنان استان‌های مختلف زیر نظر کادر فنی تیم ملی آماده حضور در مسابقات راگبی 2017 رنکینگ آسیا می‌شود و به دنبال کسب بهترین جایگاه در این پیکارها است، راگبی قم نیز دو ملی‌پوش در ترکیب تیم کشورمان دارد و همانند چند سال اخیر قطعا روی مدال‌های ملی‌پوشان این رشته حساب باز خواهیم کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com