کد خبر ۳۹۹۵۴ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۱
در ترکیب تیم ملی صورت گرفت

اعزام راگبی‌باز قم به رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا

دبیر هیأت‌‌ انجمن‌های ورزشی استان قم از اعزام راگبی‌باز قم در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران به رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،علیرضا ساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بعد از برگزاری چندین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی راگبی هفت نفره کشورمان در مجموعه ورزشی تختی تهران، اسامی نفرات اعزامی به رقابت‌های رنکینگ راگبی آسیا از سوی کادر فنی این تیم مشخص شد و خوشبختانه با انتخاب یکی از راگبی‌بازان قم همراه بود.

وی با بیان اینکه ملی‌پوشان راگبی از مدت‌ها قبل اردوی خود را برای حضور موفق در جدال با حریفان آسیایی آغاز کرده بودند، افزود: این تیم در مجموع چهار مرحله اردوی آماده‌سازی پشت سر گذاشت تا در نهایت 12 بازیکن مد نظر کادر فنی برای حضور در مسابقات رنکینگ آسیا انتخاب شدند.

دبیر هیأت‌‌ انجمن‌های ورزشی استان قم با بیان اینکه پیکارهای آسیایی از هفته آینده در کشور قطر برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مسابقات از روز هجدهم اسفندماه امسال در دوحه به انجام می‌رسد و ملی‌پوشانی از کرمان، فارس، تهران، گیلان و قم در ترکیب تیم ایران حضور دارند.

وی با اشاره به حضور نواب اسدزاده و هادی بختیاری به نمایندگی از قم در اردوی تیم ملی راگبی ایران، اضافه کرد: در نهایت نواب اسدزاده برای همراهی تیم ملی در این رقابت‌ها انتخاب شد و با توجه به برخورداری از آمادگی بالا در کنار سایر ملی‌پوشان یقینا نمایش قابل قبولی در پیکارهای آسیایی خواهد داشت.

ساری یاد آور شد: تیم ملی راگبی هفت نفره ایران در مرحله مقدماتی مسابقات 2017 رنکینگ راگبی آسیا در دوحه قطر با تیم‌های ملی تایلند و بنگلادش هم‌گروه است و به دلیل حضور چندین بازیکن با تجربه در ترکیب این تیم، امیدواریم به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی تایلند یکی از تیم های مطرح قاره کهن در این رشته به شمار می‌رود و بازیکنان این تیم سرعتی هستند، ضمن اینکه راگبی آنها قدمت بیشتری از ایران دارد اما پیشرفت‌های قابل توجه راگبی کشورمان در سال‌های اخیر همه علاقمندان به این رشته را برای درخشش در این رقابت‌ها امیدوار کرده است.

وی با بیان اینکه تیم ملی روز دوازدهم اسفند ماه راهی قطر می‌شود، در پایان اظهار کرد: مسابقات راگبی رنکینگ آسیا روزهای 14 و 15 اسفند ماه با حضور 11 تیم در شهر دوحه پایتخت قطر برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان در گروه چهارم مقدماتی این دوره با تیم‌های تایلند و بنگلادش رقابت می‌کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com