کد خبر ۴۰۳۵۷ انتشار : ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۵
شهردار منطقه 3 قم خبر داد

هزینه 4 میلیارد تومانی برای ایمن‌سازی بوستان‌های منطقه 3

شهردار منطقه سه قم از هزینه 4 میلیارد تومانی برای ایمن‌سازی بوستان‌های این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،رضا پوریافر با بیان اینکه در قالب پروژه ایمن‌سازی بوستان‌های شهر در منطقه سه نیز اقدامات ویژه‌ای انجام شد اظهار کرد: بر این اساس در بوستان فدک که در آینده به عنوان استراحت‌گاه ویژه زائرین و یکی از بوستان‌های بزرگ منطقه مطرح است قریب به یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای ایمن‌سازی و استانداردسازی تجهیزات روشنایی و برقی هزینه شد.

وی با اشاره به نصب 500 پایه تیر برق کوتاه در بوستان فدک بیان کرد: این پایه‌ها با لحاظ نکات ایمنی و استانداردهای لازم خریداری و نصب شد.

شهردار منطقه سه قم با بیان اینکه اقدامات ایمن‌سازی در این منطقه در 40 بوستان انجام شد گفت: این اقدامات قریب به 4 میلیارد تومان در منطقه سه هزینه داشت که شامل نصب هزار و 400 پایه کوتاه روشنایی بود.

وی یکی از پروژه‌های شاخص ایمن‌سازی بوستان‌های منطقه سه را بوستان فدک عنوان کرد و افزود: در بوستان پاکبان 138 تیر با هزینه 300 میلیون، در بوستان ارغوان با هزینه 85 میلیون تومان، در بوستان بادیان 65 تیر با هزینه 200 میلیون تومان نصب شد.

پوریافر با بیان اینکه در بوستان‌های آبشار، انصار و شهید شیرازی نیز با نصب برج نوری تامین روشنایی صورت گرفت، گفت: ایمن‌سازی آب‌نماهای سطح منطقه در بوستان‌های لاله، شهید بنیادی و آبشار و ورودی رودخانه نیز صورت گرفت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com