کد خبر ۴۰۴۱۸ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۵
رئیس هیأت‌‌‌ کاراته استان قم:

قم میزبان دومین مرحله انتخابی تیم ملی کاراته امید شد

رئیس هیأت‌‌‌ کاراته استان قم گفت: دومین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی امید این هفته به میزبانی قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،علیرضا برخوردار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم‌های ملی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید زیر 21 سال و بزرگسالان ایران باید امسال در مسابقات 2017 کاراته قهرمانی آسیا به میدان بروند، به همین منظور یک به یک انتخابی‌های این چهار تیم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از برگزاری پیکارهای گزینشی تیم ملی کاراته بزرگسالان در اسفند ماه، نوبت به برگزاری مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی امید زیر 21 سال در هجدهمین روز فروردین ماه رسید و رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان نیز این هفته روزهای 23 تا 25 همین ماه در قم به انجام می‌رسد.

رئیس هیأت‌‌‌ کاراته استان قم با بیان اینکه قم میزبانی رقابت‌های انتخابی تیم ملی پسران نوجوان و جوان را میزبانی می‌کند و پیکارهای بخش دختران همزمان در اراک برگزار می‌شود، افزود: همزمان با این پیکارها قرار است مسابقات مرحله دوم انتخابی تیم ملی امید نیز در قم برگزار شود.

وی ادامه داد: دور دوم مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته امید به منظور شناخت نفرات برتر برای عضویت در ترکیب تیم اعزامی ایران به پیکارهای 2017 قهرمانی آسیا در قزاقستان روز جمعه بیست و پنجم فروردین ماه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.

برخوردار با اشاره به کاراته‌کاهای حاضر در این انتخابی، ابراز کرد: همزمان با پیکارهای انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان، دارندگان رتبه‌های اول تا سوم مشترک مسابقات مرحله نخست انتخابی تیم ملی امید در مریوان و ملی‌پوشان دوره قبل پیکارهای قهرمانی آسیا در اندونزی نیز در قم حضور می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: این نفرات همراه با تعداد 25 نفر کاراته‌کایی که در مسابقات مرحله نخست انتخابی تیم ملی به میزبانی شهرستان مریوان مورد توجه کادر فنی قرار گرفتند در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برای کسب مجوز حضور در رقابت‌های آسیایی به میدان می‌روند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com