کد خبر ۴۰۰۱۴ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۹
دبیر هیأت‌‌ کاراته استان قم خبر داد

5 مدال سهم کاراته‌کاهای قم از مسابقات سبک کیوکوشین بین‌المللي

دبیر هیأت‌‌ کاراته استان قم از موفقیت نمایندگان قم در کسب پنجم مدال از مسابقات سبک شین کیوکوشین بین الملل کاراته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،سعید برخوردار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد پیکارهای چند جانبه کاراته سبک شین کیوکوشین بین‌الملل با حضور چهره‌های شاخص این سبک از استان‌های مختلف به میزبانی تهران به انجام رسید و در بین برترین‌ها پنج نماینده قم نیز حضور داشتند.

وی ادامه داد: تیم سبک سوکیو کوشین کاراته آبتین قم به سرپرستی و مربیگری ایوب محمدی در این دوره از رقابت‌‌ها با ترکیبی از بهترین‌های خود به میدان رفت و در پایان موفق به کسب سه نشان طلا، یک نقره و یک برنز شد تا با دست پر به کار خود در این دوره پایان بدهد.

دبیر هیأت‌‌ کاراته استان قم با بیان اینکه مسابقات این دوره در هر دو بخش کاتا و کومیته به انجام رسید، بیان کرد: در بخش کاتای انفرادی ایوب محمدی رتبه دوم و مدال نقره را برای تیم اعزامی قم به ارمغان آورد، ضمن اینکه چهار مدال دیگر در بخش کومیته نصیب تیم قم شد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش کومیته پیکارهای سبک شین کیوکوشین بین الملل کاراته ایران علیرضا عباس‌پور، محمد احمدی و ابوالفضل زرگرنیا نفراتی بودند که در اوزان مختلف رتبه نخست را با شکست حریفان به دست آوردند و برای تیم قم نشان طلا کسب کردند، ضمن اینکه امین محمدی با کسب رتبه سوم به نشان برنز دست یافت.

برخوردار در ادامه از برگزاری جلسه بررسی عملکرد هیأت‌‌ کاراته استان قم و میزبانی مسابقات انتخابی تیم ملی خبر داد و افزود: این جلسه با حضور علیرضا برخوردار رئیس هیأت‌‌ کاراته قم، پیشکسوتان کاراته نظیر استاد غلامرضا دباغیان، استاد خلیلی، حجت‌الاسلام صبوری، ده‌پرور، قاسمی، خوش‌فطرت، بهرامی، ابوالفضل برخوردار، قهرمان و مربی سابق تیم ملی یعنی علیرضا کتیرایی، مربیان، داوران و کادر اجرایی هیأت‌‌ کاراته قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد تا پیرامون برگزاری با کیفیت رقابت‌های انتخابی تیم ملی در قم تصمیم‌گیری شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com