کد خبر ۴۰۷۹۸ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۹

استان قم آماده برگزاری انتخابات و جشن ایام نیمه شعبان

در جلسه شورای اداری امروز مسائل مرتبط با انتخابات پیش روی و چشن های نیمه شعبان بررسی شد.
 جلسه شورای اداری

استاندار در این جلسه با اشاره به اهمیت انتخابات 29 اردیبهشت گفت: امروز چشم دشمنان به این رقابت سیاسی دوخته شده است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند همه باید برای حضور حداکثری تلاش کنیم.

آقای صادقی توفیقات دولت را در قم در سایه همدلی و وحدت دستگاههای اجرایی ارزیابی کرد و افزود: امروز آن چه از قم شنیده میشود صدای یکدلی و وحدت مسئولین است که میتوانند در سایه این یکپارچگی بسیاری از طرحهای بزرگ عمرانی به سرانجام برسد.

استاندار دو رویداد بزرگ نیمه شعبان و انتخابات را یاد آور شد و از دستگاههای اجرایی خواست همه امکانات خودرویی و انسانی را برای اجرای هرچه باشکوهتر جشن های نیمه شعبان و انتخابات های پیش رو ی در اختیار ستاد انتخابات و آئیین های جشن حضرت ولیعصر(عج) قرار دهند.

فرماندارهم در این جلسه از تخصیص 669 شعبه اخذ رای در استان خبر داد و گفت: برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر وروستا بیش از 14 هزار نیروی اجرایی پیش بینی شده است.

آقای سیار با اشاره به اینکه تنها 10 روز به انتخابات 29 اردیبهشت باقی مانده از اینکه برخی دستگاهها هنوز امکانات خودرو و نیروی اجرایی خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار نداده اند انتقاد کرد وافزود برای برگزاری انتخابات 1 هزار دستگاه خودرو سواری نیازمندیم که تنها شهرداری قم تعدادی خودرو در اختیار این ستاد قرار داده است معاون امور زائرین استاندار نیز از آماده شدن زیرساخت های خدماتی برای پذیرایی از صدها هزار زائر در ایام جشن های نیمه شعبان خبر داد و گفت: دستگاههای امدادی باید طی امروز و فردا در جایگاههای تعیین شده مستقر و آماد ه ارائه خدمات شوند.

آقای عالی پور همچنین از دستگاههای دولتی مسیر عبور زائران خواست با توجه به حجم سنگین مسافران و زائران این ایام امکانات اولیه مانند آب شرب و سرویس های بهداشتی دستگاههای متبوعه را دراختیار زائران قرار دهند

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com