کد خبر ۴۱۵۷۱ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱
در پایان رقابت ۸ تیم؛

تیم وحدت قهرمان مسابقات والیبال ساحلی قم شد

قم - تیم والیبال آکادمی وحدت در پایان رقابت ۸ تیم قهرمان مسابقات والیبال ساحلی قم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، رقابت‌های والیبال ساحلی استان قم جمعه شب به پایان رسید و تیم والیبال آکادمی وحدت موفق شد با کسب پیروزی برابر حریف خود در دیدار نهایی جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد.

در این رقابت‌ها که در زمین ورزش‌های ساحلی آتش نشانی قم واقع در جمکران برگزار شد تیم والیبال آکادمی وحدت موفق شد در دیدار نهایی برای تیم سخت کوش و قدرتمند فدک با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسیده و عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

در دیدار رده بندی این رقابت‌ها نیز قرار بود تیم‌های کریمه و آتش نشانی با هم روبرو شوند که این بازی به علت آسیب دیدگی یکی از ۲ بازیکن تیم کریمه برگزار نشد و نتیجه آن ۲ بر صفر به سود آتش نشانی منظور شد تا این تیم روی سکوی سوم این رقابت‌ها قرار گیرد.

مسابقات والیبال ساحلی استان قم با حضور ۸ تیم در قالب ۲ گروه ۴ تیمی و به صورت دوره‌ای برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات به صورت فشرده با هم به رقابت پرداختند که در نهایت ۲ تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

در مراسم پایانی این مسابقات، جوایز تیم‌های برتر و جام قهرمانی توسط حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و با حضور روح الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش اداره ورزش و جوانان به برگزیدگان اعطا شد.

استان قم از نبود زمین ساحلی برای برگزاری مسابقات و تمرینات رشته‌های ورزشی دارای شاخه ساحلی رنج می‌برد و زمین ساحلی آتش نشانی در جمکران و نیز زمین ساحلی رشته کبدی در مجموعه ورزشی هفتم تیر تنها زمین‌های ساحلی در قم محسوب می‌شوند که برای برگزاری همه مسابقات در رشته‌های مختلف کارایی ندارند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com