کد خبر ۴۳۲۴۵ انتشار : ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۱
فرمانده انتظامی استان قم:

مقابله با بسترهای جرم شدت می‌یابد

فرمانده انتظامی استان قم گفت: مقابله با بسترهای جرم شدت و تمرکز بیشتری پیدا می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم ،  کاظم مجتبایی در جلسه مشترک با مدیرکل دادگستری استان ضمن تاکید بر بهره گیری از تمام استعدادهای فرهنگی و اجتماعی برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی به خصوص عناوین مجرمانه، بر تشریک مساعی و هم آوردی گسترده‌تر اختیارات و مسؤولیت‌های دستگاه قضائی و نیروی انتظامی تاکید کرد.

وی با اشاره به آمارهای رسمی موجود در سازمان پلیس و دستگاه قضائی، امنیت استان را قابل قبول دانست و کنترل فراگیر آن را با همکاری همه دستگاه‌های امنیتی در حد مطلوب ارزیابی کرد.

مجتبایی سپس حساسیت‌های استان قم را منحصر به فرد و در عین حال مهم دانست و تلاش‌های گسترده و همه جانبه برای مدیریت افکار عمومی را ضروری بیان کرد.

وی خواستار برخورد با زمینه‌ها و بستر‌های جرم شد و تاکید کرد: از این پس مقابله با بسترهای جرم شدت و تمرکز بیشتری پیدا می‌کند.

مدیرکل دادگستری استان قم نیز در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل این جلسات گفت: جلسات فی ما بین دستگاه‌های قضایی و انتظامی بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد و تصمیمات دو دستگاه در آرامش  عمومی جامعه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی بسیاری از تشنجات فضای رسانه‌ای را حاصل تاثیر پذیری از مطالب منتشر شده در فضای مجازی اعلام کرد و افزود: اگر عملکرد دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به اطلاع عموم مردم برسد نتیجه آن بسیار امیدوار کننده و آرامش بخش خواهد بود.

حجت الاسلام خلیلی هم آوردی بین نیروی انتظامی و دستگاه قضایی را بسیار امید بخش دانست و تصریح کرد: بدین وسیله خلأ‌های رسانه‌ای نیز برطرف و مردم شریف استان بهتر در جریان اقدام قضائی و امنیتی قرار خواهند گرفت.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com