کد خبر ۴۵۳۶۲ انتشار : ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۸
معاون استاندار قم:

پروژه مهار سیلاب منطقه پردیسان استان قم افتتاح می‌شود

معاون استاندار قم از افتتاح پروژه مهار سیلاب در منطقه پردیسان قم همزمان با هفته دولت خبر داد.

محسن بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به تأکید دولت یازدهم به حفظ منابع طبیعی در کشور و برنامه‌های استان قم در این حوزه اظهار داشت: در هفته دولت بخشی از پروژه‌هایی که در استان قم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد در حوزه منابع طبیعی و سازمان جنگل‌داری و مراتع در استان است.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با سازمان جنگل‌داری و مراتع خبر داد و افزود: بحث آبخیزداری و مهار سیلاب یکی از مشکلات استان قم به‌ویژه در منطقه پردیسان بوده که با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با سازمان جنگل‌داری و مراتع اقدامات لازم برای رفع این مشکل صورت گرفته است.

معاون امور عمرانی استاندار قم به پروژه‌های اجراشده در بالادست پردیسان اشاره و تصریح کرد: زمستان سال جاری با توجه به بارندگی بسیاری که در استان قم ثبت‌شده اما اولین سالی است که آب‌گرفتگی و سیلاب در این بخش گزارش نشده که نتیجه اجرای بخشی از پروژه‌های آبخیزداری و پخش سیلاب در این منطق بوده است.

بهشتی مکان اجرای این پروژه‌ها را در بالادست پردیسان و قبل از ورجان اعلام کرد و گفت: با تکمیل این پروژه و افتتاح بخشی از  آن در هفته دولت مشکلات این منطقه در فصل بارندگی‌های زمستانی حل‌شده و به ساختمان‌های این منطقه دیگرخسارتی وارد نمی‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com