کد خبر ۵۲۳۱۴ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۲

ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) غبارروبی شد

کانون خبرنگاران نبأ: آیین غبارروبی ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور جمعی از مسئولان و اعضای هسته‌های گزینش استان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، جمعی از مسئولان و اعضای هسته‌های گزینش نهادها و دستگاه‌های مختلف استان قم شب گذشته، 19 دی‌ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در شبستان نجمه خاتون(س) را غبارروبی کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین ظهیری با اشاره به اینکه شهر مقدس قم به برکت وجود حضرت فاطمه معصومه(س) توانسته به یک جایگاه متفاوت علمی و دینی در سطح جهان برسد، عنوان کرد: اکنون از این شهر معارف اسلام ناب محمدی به سراسر جهان منعکس می‌شود به همین علت باید قدردان این دستاوردها و نعمت‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه(س) در میان امامزادگان یک جایگاه متفاوتی را به خود اختصاص داده‌اند، اظهار کرد: زیارت بانوی کرامت توسط ائمه مختلف مورد تأکید قرار گرفته است که یکی از پاداش‌های مطرح‌ شده برای زیارت ایشان بهشت است.

مدیحه‌سرایی یکی از مداحان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و حضور هادی محمودنژاد، معاون اجرایی و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین صفر فلاحی، معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت(س) نیز از دیگر برنامه‌های این آیین معنوی بوده است.

‌یادآور می‌شود، این مراسم به مناسبت فرارسیدن سالروز فرمان حکومتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل هسته‌های گزینش در بخش‌های مختلف نظام اسلامی و با میزبانی معاونت امور گزینش آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت(س) برگزار شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com