کد خبر ۵۳۸۵۰ انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۴

بازگشایی محورهای مسدود استان تهران

گروه جامعه: محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - قم و ساوه - تهران بازگشایی شد اما همچنان آزادراه تهران - ساوه (لاین غربی) و دندی - تخت سلیمان مسدود است.
پلیس راهور ناجا اعلام کرد: تاکنون از محورهای مسدود شده، هراز و فیروزکوه در استان های مازندران و شرق تهران، آزادراه تهران - قم در استان های قم و غرب تهران، آزادراه ساوه - تهران ( محور شرقی) در استان مرکزی و محور چالوس - کرج در استان های البرز و مازندران بازگشایی شد. همچنین آزادراه تهران - ساوه (محور غربی) همچنان مسدود است و محور دندی - تخت سلیمان در استان زنجان نیز به دلیل کولاک و یخ زدگی بسته شده است. پلیس راهور ناجا همچنین اعلام کرد : محور کیاسر - دامغان در استان مازندران به دلیل بارش شدید برف و کولاک مسدود است.

محور زنجان-طارم و آزادراه زنجان-قزوین بازگشایی شد
پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: محور زنجان-طارم و آزادراه زنجان-قزوین در محدوده استان زنجان که به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شده بود، بازگشایی شد. آزادراه زنجان-قزوین در محدوده تاکستان از حوزه استان قزوین بسته است.

محور کیاسر-سمنان بازگشایی شد
پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد:محور کیاسر-سمنان در استان‌های مازندران و سمنان که به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شده بود، بازگشایی شد. با توجه به کاهش شدید دما در معابر عمومی و جاده‌های بین شهری و احتمال ریزش بهمن به سبب انباشت برف در مناطق برفگیر جاده‌های کوهستانی به شهروندان گرامی توصیه شده است در صورت لزوم سفر از تجهیزات زمستانی و بخصوص زنجیر چرخ استفاده کنند.

محور ساوه-بوئین زهرا بازگشایی شد
پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: محور ساوه - بوئین زهرا در استان‌های مرکزی و قزوین که به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شده بود، بازگشایی شد. با توجه به کاهش شدید دما در معابر عمومی و جاده‌های بین شهری و احتمال ریزش بهمن به سبب انباشت برف در مناطق برفگیر جاده‌های کوهستانی به شهروندان گرامی توصیه شده است در صورت لزوم سفر از تجهیزات زمستانی و بخصوص زنجیر چرخ استفاده کنند.
  خدمات رسانی ۵ هزار راهدار در جاده‌ها مدیرکل بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: راهدارها برای تردد ایمن در جاده‌ها مستقر هستند .داريوش نصر افزود: 350 راهدارخانه آماده شده و 2 هزار و 500 دستگاه انواع کاميون و تجهيزات مورد نياز برف روبي در جاده هاي کشور مستقر هستند.
وي گفت: در روزهاي گذشته 21 استان درگير بارش برف بودند و امروز 6 استان شمال وشمال شرق کشور شاهد بارش برف هستند. وي افزود: در حال حاضر محور کندوان، قزوين - همدان، قزوين - رشت، قزوين -زنجان و زنجان - رشت بسته است، که تيم‌هاي راهداري براي بازگشايي اين محورها در تلاشند.
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com