کد خبر ۵۴۶۸۶ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
معاونت حمل و نقل راهداری قم خبر داد:

افزایش 33درصدی حمل کالا نسبت به سال گذشته /عدم صدور بارنامه از ابتدای سال 97 برای خودروهای 50سال به بالا

معاونت حمل و نقل راهداری قم بااشاره به اینکه عدم صدور بارنامه از ابتدای سال 97 برای خودروهای 50سال به بالا ، گفت: طبق آمار بارنامه های صادر شده میزان حمل کالا در طول امسال نسبت به سال گذشته 33 درصد افزایش داشته است که این رونق در بخش کشاورزی و صنعت می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، حمید سالاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری مدیر کل راهداری با اشاره به برنامه اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: در راستای این مسئله ساخت شهرک حمل و نقل را در 20کیلومتری جاده قدیم قم تهران روبروی شهرک محمود آباد در دست اقدام داریم.

وی ادامه داد: زمین این شهرک تحویل صنف شده است و طبق صحبت های انجام شده با بخش خصوصی قرار است در زمان 2 سال این شهرک را تحویل دهند.

معاونت حمل و نقل راهداری قم با اشاره به راه اندازی شبکه سیر برای ایمنی مسافران، گفت:از ابتدای سال 97 برای خودروهای 50سال به بالا بارنامه صادر نمی شود.

وی ادامه داد: به رانندگان این خودروها که فقط 25 مورد در قم وجود دارد وام در نظر گرفته شده است.

سالاری با اشاره به شرایط این وام، ابراز داشت: سود این وام 9درصد با مدت زمان 5 تا 7 سال باز پرداخت می باشد که 80 درصد خودروها بصورت تسهیلات و مابقی بصورت آورده خواهد بود.

 وی عنوان داشت: طبق آمار بارنامه  های صادر شده میزان حمل کالا در طول امسال نسبت به سال گذشته 33 درصد افزایش داشته است که این رونق در بخش کشاورزی و صنعت می باشد.

انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com