کد خبر ۵۹۰۸۲ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۳
طی تذکری در صحن علنی:

ذوالنوری: سیف باید در جلسه امروز شرکت می‌کرد/ لاریجانی: به وی تذکر خواهم داد

نماینده مردم قم نسبت به عدم حضور رئیس کل بانک مرکزی در جلسه علنی امروز تذکر داد.

ذوالنوری: سیف باید در جلسه امروز شرکت می‌کرد/ لاریجانی: به وی تذکر خواهم دادبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم طی تذکری در صحن علنی امروز (سه‌شنبه 4 اردیبهشت) خطاب به لاریجانی گفت: ما چندین بار با سیف رئیس بانک مرکزی درباره این مشکلات مکاتبه و تلفنی هم پیگیر شدیم، اما متأسفانه وی امروز به مجلس نیامده است.

لاریجانی در پاسخ به وی گفت: همانطور که معاون سیف توضیح داد، وی در جلسه‌ای برای مسائل ارزی شرکت کرده و نتوانسته امروز به مجلس بیاید، اما به وی تذکر خواهم داد.

ذوالنوری در ادامه تأکید کرد: اهمیت این جلسه هم کمتر از جلسه ارزی نبوده و سیف می‌توانست ساعت آن را جابجا کند و این طور شأن مجلس را حفظ کند.

نماینده مردم قم اظهار کرد: شما باید نسبت به این موضوع و مسائل مشابه جدی‌تر باشید، زیرا همانطور که رئیس جمهور اعلام کرده، دستگاه‌های نظارتی باید براساس قانون خود عمل کنند نه عقل ناقص خود، اگر قرار است رئیس جمهور اینگونه عمل کند زیرمجموعه وی هم همانگونه خواهد بود.

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر ذوالنوری گفت: دستگاه‌های نظارتی وظیفه خود را براساس قانون انجام می‌دهند و باید با ادبیاتی صحبت شود که این مسائل پیش نیاید.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com