کد خبر ۶۱۴۴۴ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷

قم|مراسمی در خفا؛ اداره ورزش قم چراغ خاموش پیش می‌رود

مراسم گردهمایی و معرفی برترین هیئت ورزشی در سکوت محض رسانه‌ای برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، بسیاری مراسم‌های اداره کل ورزش و جوانان استان در سکوت محض رسانه‌ها برگزار می‌شود چرا که کاملاً واضح است مدیریت این مجموعه از عملکرد ضعیف خود مطلع بوده و حاضر به پاسخ‌گویی در برابر رسانه‌ها نیست.

درحالی‌که این اقدام از سوی مجموعه ورزش قم هرساله صورت گرفته و با گفتن بسیار اعتنایی به مسئله نشده، روابط عمومی اداره ورزش تاکنون توجیهی در برابر این موضوع نداشته است.

در آخرین اقدام، مراسم گردهمایی و معرفی برترین هیئت‌های ورزشی استان برگزار شد که ازنظر رسانه‌ای در سکوت محض به سرمی برد تا خبری از وضعیت ضعیف این اداره جایی نرود.

از سوی معاونت ورزش پنج هیئت به‌عنوان هیئت برتر  سال 96 در همه محورها معرفی شدند که این عنوان به هیئت‌های کشتی، ورزش جانبازان و معلولین، کاراته، تیراندازی و دومیدانی اختصاص یافت.

در بخش هیئت برتر در محور توسعه همگانی، هیئت انجمن‌های ورزشی با توجه به عملکرد خوب خود در سال گذشته بالاتر از سایر هیئت واقع شد و به‌عنوان هیئت برتر این بخش معرفی شد.

یکی از نکات شاخص در این مراسم، تجلیل از هیئت‌های برتر در رشد مطلوب عملکردی در کلیه محورها نسبت به سال 1395 بود که هیئت جودو در صدر این رده‌بندی قرار داشت و هیئت‌های گلف و اسکواش رتبه‌های بعدی را از آن خود کردند.

هیئت برتر استان قم در سال 1396 در امور ورزش بانوان به نایب‌رئیس هیئت تیراندازی رسید و هیئت برتر با محوریت افزایش و رشد جمع ورزشکاران سازمان‌یافته به هیئت تکواندو استان قم تعلق گرفت.

در انتخاب‌های هیئت‌های ورزشی کاملاً مشخص است که تفاوت سلیقه‌ها تاثیرمستقیم داشته چرا که برخی هیئت‌های مدال‌آور استان در این ارزیابی نبوده‌اند.

این در شرایطی است که در سال‌های اخیر بسیاری از هیئت‌های ورزشی همچون پرورش اندام و ورزش همگانی به دلیل اختلاف‌نظر رئیس هیئت با مدیرکل در ارزیابی قرار نمی‌گرفتند.

مسئله‌ای که امروز در ورزش قم مشخص است، این است که جای خادمان و خائنان با یکدیگر عوض‌شده به همین منظور‌ وضعیت روزبه‌روز دچار سقوط است.

اگر بخواهیم سقوط و سوء مدیریت را کنار بگذاریم اینکه یک مجموعه حاضر به توجیه و دفاع از عملکرد ضعیف خود نیست موضوع دیگری است.

این نوع حرکت چراغ خاموش و بی‌حساب قطعاً این مجموعه را به منزلی نخواهد رساند و در پایان یک نام خشک‌وخالی از ورزش قم باقی می‌ماند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com