کد خبر ۶۱۵۸۵ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۷

محدودیت های ترافیکی روز قدس در قم اعلام شد

قم - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قم گفت: برای تسهیل در آمد و شد همشهریان در روز جهانی قدس، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در این شهر اعمال می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس قم، سرهنگ علی حسن قیصری روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: پلیس راهنمایی رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم،‌ به منظور انتظام بخشی عبور و مرور و کاهش تراکم ترافیک معابر در راهپیمایی روز قدس، اقدام های ویژه ای جهت رفاه حال شهروندان اجرا می کند و به منظور پوشش کامل معابر در آمادگی کامل به سر می برد تا ترافیک را برای همشهریان تسهیل کند.
وی افزود: از ساعت 6:30 روز جمعه هجدهم اردیبهشت ماه جاری محدودیت عبور و مرور در اطراف مسجدامام حسن عسکری(ع)، معابر اطراف حرم مطهر، خیابان اراک، ارم، میدان شهدا، جانبازان و مصلی اعمال می شود.
قیصری ادامه داد: برابر هماهنگی صورت گرفته ساعت تجمع راهپیمایی روز قدس، 10 صبح در میدان آستانه و مسیر راهپیمایی روز قدس از مسیرهای میدان آستانه، ابتدای خروجی خیابان اراک، پل حجتیه، تقاطع شهدا، خیابان شهدا، میدان جانبازان و مصلی می باشد.
وی ابراز داشت: پارک وسایل نقلیه بعد از اذان صبح روز جمعه در معابر ذیل ممنوع می باشد که توسط ماموران پلیس راهور از توقف خودروها جلوگیری و در صورت بی توجهی با جرثقیل به محل دیگری منتقل خواهد شد، در ضمن از ساعت 6:30 نیز محدویت تردد در معابر ذیل اجرا خواهد شد.
1- از میدان سعیدی به سمت خیابان اراک
2- از دوربرگردان شهید منتظری به سمت چهار راه حجتیه
3- از میدان روح الله به سمت چهارراه شهدا
4- از سه راه ناشران به سمت میدان روح الله
5- از چهار راه عماریاسر - آذر به سمت میدان شهید مطهری
6- از خیابان 16 دی، کوچه مخابرات به سمت چهارراه بازار
7- میدان رسالت به سمت میدان جانبازان
8- از تقاطع بلوار امین - جمهوری به سمت میدان جانبازان
9- از میدان جانبازان به سمت چهارراه شهدا
10- از میدان سپاه به سمت میدان جانبازان
11- از پل 9 دی به سمت میدان مصلی
قیصری خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راهنمایی ورانندگی درتمام طول مسیرهای 10 گانه تا انتهای مسیرراهپیمایی حضور مستمر داشته تامانند سال های گذشته شاهد یک راهپیمایی پرشکوه و منظم باشیم.
وی تاکید کرد: تردد وسایل نقلیه بویژه موتورسیکلت ها در طول مسیر راهپیمایی ممنوع است و ماموران راهنمایی ورانندگی با موتورسیکلت سوارانی که اقدام به تردد در محل برگزاری راهپیمایی کنند، برخورد خواهند کرد.
وی گفت: از همشهریان بویژه رانندگان تقاضا داریم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
حضرت امام (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال 58 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کرد.
1175 /

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com