کد خبر ۲۷۴۸۶ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰
رئیس هیئت بدمینتون استان قم خبر داد

دعوت ستاره بدمینتون قم به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران

رئیس هیئت بدمینتون استان قم از دعوت ستاره بدمینتون قم و یکی از چهره‌های آینده‌دار این رشته به اردوی تیم ملی بدمینتون ایران خبر داد.

به گزارش قم نا ، علی پنجه‌باشی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون از امروز دومین مرحله اردوی آماده‌سازی و برنامه‌های تمرینی بدمینتون بازان منتخب رده‌های سنی نوجوانان و جوانان پسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دومین مرحله اردوی آماده‌سازی بدمینتون‌بازان از امروز تا سوم تیر ماه با شرکت 6 بازیکن دعوت شده از استان‌های مختلف کشور به میزبانی کمپ فدراسیون بدمینتون در شهر تهران برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: اردو منتخب نوجوانان و جوانان بدمینتون‌باز کشور با دعوت از چهره‌های مستعد این رشته از استان‌های همدان، زنجان، قم،‌ کردستان، سیستان و بلوچستان و تهران تشکیل می‌شود.

وی یادآور شد: بر این اساس امیر جباری از همدان، مهدی انصاری از زنجان، محمدباقر ترابی از قم، پارسا مظفری از کردستان، امیر پاهنگ از سیستان و بلوچستان و امیر حسین نورعلیان از تهران نفرات دعوت شده به اردوی دوم منتخب بدمینتون‌بازان نوجوان و جوان کشورمان هستند.

پنجه‌باشی با بیان اینکه ترابی یکی از آینده‌دارترین بدمینتون‌بازان کشور به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: این بازیکنان زیر نظر مرتضی ولی‌دروری به عنوان سرمربی تیم‌های ملی بدمینتون نوجوانان، جوانان و امید کشورمان در مدت هشت روز به تمرین خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: دومین مرحله این اردو در حالی از امروز آغاز می‌شود که نخستین مرحله این اردو در روزهای 18 تا 25 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی هیئت بدمینتون استان زنجان برگزار شده است.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم ابراز کرد: این اردو در بخش پسران در حالی تشکیل می‌شود که فدراسیون بدمینتون برای برگزاری نخستین اردوی استعدادپروری دختران بدمینتون‌باز کشور نیز برنامه‌ریزی کرده و این اردو نیز از امروز به مدت هشت روز به میزبانی هیئت بدمینتون استان زنجان در سالن اختصاصی بدمینتون این شهر برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون، این اردو با شرکت 27 ورزشکار دختر این رشته زیر نظر مربیان فدراسیون به انجام می‌رسد و در پایان این اردو که زیر نظر کمیته استعدادیابی فدراسیون بدمینتون است تعدادی از بازیکنان انتخاب و به اردوی دوم دعوت می‌شوند و دومین مرحله اردوی استعدادپروری در روز سی‌ام مرداد ماه جاری برگزار می‌شود.

پنجه‌باشی به آخرین موفقیت نماینده قم در اردوی تیم ملی نوجوانان بدمینتون اشاره کرد و افزود:‌ در مسابقات رنکینگ بدمینتون کشور تیم دونقره نیما جباری و محمدباقر ترابی به همراه تیم سعید پورابراهیم و عرفان نوری از قزوین به مقام سوم مشترک دست یافتند در حالی که محمدباقر ترابی از اعضای مستعد و با تکنیک تیم اعزامی هیئت بدمینتون استان قم بود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com