کد خبر ۲۶۹۶۹ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۰
رئیس هیئت بدمینتون استان قم خبر داد

معرفی نفرات برتر بدمینتون قم برای اعزام به مسابقات منطقه‌ای کشور

رئیس هیئت بدمینتون استان قم از پایان جشنواره همگانی بدمینتون قم و معرفی برترین‌های آن برای اعزام به مسابقات منطقه‌ای کشور خبر داد.

به گزارش قم نا ، علی پنجه‌باشی اظهار کرد: با تلاش و برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته همگانی هیئت بدمینتون استان قم جشنواره همگانی این رشته ورزشی به میزبانی سالن اختصاصی بدمینتون قم برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

وی ادامه داد: با اطلاع‌رسانی صورت گرفته از سوی هیئت بدمینتون استان قم برای ثبت نام علاقمندان به منظور شرکت در این جشنواره، از 27 نفر علاقمند به شرکت در این مسابقات ثبت نام به عمل آمد تا برای کسب رتبه‌های برتر با یکدیگر به رقابت بپردازند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم بیان کرد: این مسابقات در حالی با شناخت نفرات برتر به پایان رسید که شاهد رقابت جذاب و تماشایی از سوی شرکت‌کنندگان بودیم و مجموعاً کیفیت رقابت‌ها بالا بود و نفرات برتر قطعاً در مسابقات منطقه‌ای کشور نیز عملکرد خوبی خواهند داشت.

وی افزود: در پایان این دوره از مسابقات علیرضا شهرستانی و محمد پاک‌نژاد با کسب برتری مقابل حریفان خود جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کردند و یک فینال تماشایی را به نمایش گذاشتند تا اینکه سرانجام علیرضا شهرستانی به برتری رسید و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

پنجه‌باشی ابراز کرد: همچنین محمد پاک‌نژاد با قرار گرفتن در جایگاه دوم موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این پیکارها شد، ضمن اینکه مدال برنز و مقام سومی این دوره از مسابقات را علی دادستان از آن خود کرد و محمد ضیایی به مقام چهارم این جشنواره دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: با پایان جشنواره همگانی بدمینتون قم و معرفی نفرات برتر، از سوی هیئت بدمینتون استان قم به رسم یادبود هدایایی به نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها اهدا شد، ضمن اینکه اردویی برای برترین‌ها به منظور حضور در مسابقات منطقه‌ای بدمینتون کشور تشکیل می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: مهم‌ترین مسابقات کشوری این رشته بعد از امتحانات پایان سال تحصیلی دانش‌آموزان و از تیرماه طبق برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون برگزار می‌شود ولی قبل از آن برای برپایی رقابت‌های استانی برنامه‌ریزی شده است تا نفرات برتر را بشناسیم.

وی عنوان کرد: جشنواره همگانی بدمینتون از جمله برنامه‌هایی است که هیئت بدمینتون برای برگزاری آن با حضور علاقمندان به این رشته در قم برنامه‌ریزی کرد و نخستین مرحله مسابقات همگانی بدمینتون همزمان با سایر نقاط کشور از جمعه این هفته در قم به انجام رسید.

پنجه‌باشی یادآور شد: با توجه به تقسیم‌بندی هفت منطقه جغرافیایی یعنی منطقه یک در اصفهان، منطقه دو در تهران، منطقه سه در خراسان رضوی، منطقه چهار در زنجان، منطقه پنج در فارس، منطقه 6 در لرستان و منطقه هفت در مازندران، نفرات برتر استان‌ها به مسابقات منطقه‌ای اعزام خواهند شد.

وی در پایان اظهار کرد: مسابقات همگانی بدمینتون در هشت مرحله درون‌استانی و درون پایگاهی در کشور برگزار شد و اکنون قرار است نفرات برتر به مسابقات کشوری بدمینتون که به میزبانی کمپ فدراسیون بدمینتون به انجام خواهد رسید، اعزام شوند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com