کد خبر ۲۴۵۹۴ انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۷

23 مرکز اقامتی و خدماتی بین راهی در ارائه خدمات به مسافران شایسته تقدیر شدند

رییس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائران استان قم گفت: 23 مرکز اقامتی و خدماتی بین راهی استان قم به علت خدمت رسانی مناسب به مسافران نوروزی شایسته تقدیر شدند.

 به گزارش قم نا به نقل از  ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، عیسی رضایی با اشاره به اینکه طرح نوروزی بازرسی ها تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد، گفت: تاکنون طی بازرسی های انجام شده به پنج شکایت مردمي رسیدگی شده و هیچ گونه موردی برای پلمپ مشاهده نشد.

وی هم چنین از بازرسي 195 مورد از اماکن اقامتی و مجتمع های بین راهی این استان از۲۷ اسفندماه سال گذشته تا نهم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم افزود: از این تعداد 146 مورد تذکر شفاهی برای اصلاح امور و برای 17 مورد اخطار کتبی ارائه شد.

وی ادامه داد:  طی بازدید های به عمل آمده از 23 مکان اقامتی و مجتمع خدماتی بین راهی نیز به علت ارایه خدمات شایسته آن ها به مسافران و زائران از آن ها تقدیر شده است.

رضایی با اشاره به اينكه روزانه دو اکیپ نظارت و بازرسی مشترک از اماکن اقامتی در این استاد بازدید می کنند گفت: اکیپ های بازرسی مشترک شامل اداره کل تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و درمان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی است که روزانه به صورت سرزده از اماکنی که خدمات رفاهی و تفریحی به مسافران و زائران ارائه می کنند تا نظارت و بازرسی انجام دهند.

وي افزود: مردم در صورت مشاهده تخلفی در اماكن اقامتي و پذيرايي می توانند با شماره ۱۲۴ تماس حاصل فرمایند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com