کد خبر ۲۸۵۹۷ انتشار : ۳۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۰
در سه ماهه اول سال جاری؛

وقوع سرقت در قم کاهش یافت

فرمانده انتظامی استان قم از کاهش وقوع سرقت و ارتقاء رضایتمندی مردم از پلیس قم در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم مجتبایی در جمع کارکنان فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه در سه ماهه اول سال جاری شاهد کاهش وقوع سرقت و از طرفی ارتقاء رضایتمندی مردمی از پلیس استان بوده‌ایم، عنوان داشت: این ارتقاء شاخص‌ها با همکاری و هم‌افزایی بخش‌های مختلف، در ماه‌های پیش رو بیش از پیش محقق خواهد شد.

وی در ادامه بر فعال شدن قرارگاه‌های خیبر در حوزه استحفاظی کلانتری‌هایی که بیشترین وقوع سرقت را دارند، تأکید کرد و گفت: امید است با انجام این فعالیت‌ها و همکاری دیگر پلیس‌های تخصصی، وقوع جرم کاهش و کشف آن افزایش یافته و نیز با هدایت و تجزیه و تحلیل‌های معاونت عملیات و ارائه راهکارهای مناسب، بتوان رضایتمندی عمومی را ارتقا بخشید.

فرمانده انتظامی قم در ادامه بر تحلیل محتوایی قوی و ارائه راهکار و پیشنهادهای مناسب در کنار آسیب شناسی‌ها و ضرورت پیگیری مستمر و پویا از عملکرد پلیس ۱۱۰ یگان‌های مختلف فرماندهی انتظامی استان تأکید کرد.

مجتبایی با بیان اینکه طرح مدیریت کیفیت ناجا (مکنا) سیستمی است که باید هم در محیط و هم در فرآیند عملکرد کلانتری و پاسگاه‌ها و اجرای مأموریت‌ها به ما کمک کند، عنوان داشت: فرآیند مستمر و هدفمند مربوط به بحث ۱۱۰ و توجه به فرآیند مکنا مورد تأکید است.

سرهنگ صیاد درویشی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم نیز در ابتدا گزارشی از آمار و عملکرد فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ قم ارائه داد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com