کد خبر ۲۵۲۸۸ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۹
مربی تیم فوتبال صبای قم :

صبا در هفته‌های پایانی لیگ بر‌تر «جوانمردانه» بازی می‌کند

مربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه صبا می‌تواند در جدول رده بندی صعودی حداقل یک پله‌ای داشته باشد، گفت: صبا در هفته‌های پایانی لیگ بر‌تر جوانمردانه بازی می‌کند.

به گزارش قم نا ، ناصر بختیاری‌زاده اظهار داشت: بازی برابر پیکان از نظر فنی بازی خوبی بود و در حالی به تساوی رضایت دادیم که در نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما دروازه‌بان حریف چند موقعیت صد در صد را از ما گرفت و در نیمه دوم نیز بازی پایاپایی را با حریف انجام دادیم.

وی افزود: با توجه به وضعیت جدول برای ما مهم بود که در این بازی شکست نخوریم و به بازیکنان صبا خسته نباشید می‌گویم که تلاش زیادی کردند و فرامین کادر فنی را در زمین به خوبی اجرا کردند.

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تفاوت صبا و پیکان در کسب نتیجه، حضور سید مهدی رحمتی بود البته می‌توانستیم برنده بازی باشیم و اگر از فرصت‌های متعددمان استفاده می‌کردیم برد پرگلی به دست می‌آوردیم.

بختیاری‌زاده بیان کرد: صبا می‌تواند در جدول رده بندی صعودی حداقل یک پله‌ای داشته باشد و 4 مسابقه پایانی لیگ می‌تواند ما را به هدفمان برساند زیرا فاصله ما با سایپا 4 امتیاز است و می‌توانیم این فاصله را در 4 مسابقه که دارای 12 امتیاز است جبران کنیم.

وی عنوان کرد: صبا به دنبال ارتقاء رتبه در جدول است و برای ما فرقی نمی‌کند که در برابر چه تیمی قرار می‌گیریم البته صبا در برابر تیم‌های بزرگ استرس ندارد و بهتر کار می‌کند و در 3 هفته پایانی نیز در مسابقاتی که در تعیین قهرمان اثر دارد با قدرت ظاهر می‌شویم.

مربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: می‌دانیم که مسابقات ما در هفته‌های پایانی بر سرنوشت تیم‌های سقوط کننده یا قهرمان اثرگذار است و به همین دلیل بازی جوانمردانه و با تمام وجود را در هفته‌های پایانی در دستور کار قرار داده‌ایم و مجموعه صبا و بازیکنان تیم ما نمی‌خواهند حقی از تیمی ضایع شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com