کد خبر ۲۵۵۲۱ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۱
در هفته بیست و هشتم لیگ بر‌تر فوتبال

صبا در قم از استقلال تهران پذیرایی می‌کند

تیم فوتبال صبای قم در چهاردهمین بازی خانگی خود از فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از استقلال تهران پذیرایی می‌کند.

به گزارش قم نا ، امسال برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر برای بازی‌های صبای قم در 3 هفته پایانی چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شکلی انجام شده که صبا با 3 تیم مطرح و مدعی بالای جدول رده‌بندی مسابقه می‌دهد.

صبای قم بعد از اینکه بازی‌ هفته بیست و هفتم خود با تیم گسترش فولاد تبریز را برگزار کند، در هفته بیست و هشتم بازی‌های این فصل باید در چهاردهمین بازی خانگی خود از چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم مطرح استقلال تهران به میدان برود.

شاگردان مهدی تارتار در هفته بیست و نهم بازی‌های این فصل نیز مسابقه‌ای به مراتب حساس‌تر و سخت‌تر از رویارویی با استقلال تهران دارند زیرا باید در آخرین بازی خارج از خانه این فصل خود در میهمانی تیم فوتبال نفت تهران برابر شاگردان علیرضا منصوریان صف‌آرایی کنند.

نماینده فوتبال استان قم در آخرین بازی چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان قهرمان دوره قبل لیگ برتر ایران است، تیمی به نام فولاد خوزستان که از قضا امسال نیز در زمره تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ چهاردهم قرار گرفته است.

به هر حال زودتر از رویارویی با نفت تهران و فولاد خوزستان، صبای قم باید در دیداری بسیار حساس در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف تیم فوتبال استقلال تهران برود، مسابقه‌ای که از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر یازدهمین روز اردیبهشت ماه در قم برگزار می‌شود.

این در حالی است که مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران در هفته سیزدهم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بدون اینکه به دلیل اختلاف فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما، پخش تلویزیونی داشته باشد در ورزشگاه آزادی تهران به تساوی یک بر یک انجامیده است.

صبای قم هم اکنون 11 امتیاز از تیم استقلال تهران کمتر دارد و پیش از مصاف با استقلال باید در میهمانی تیم گسترش فولاد تبریز به میدان برود، اما با توجه به موقعیتی که صبا در جدول رده‌بندی دارد این تیم نگران جایگاه خود نیست و با خیالی آسوده مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی صف‌آرایی خواهد کرد.

بعد از مصاف صبا و استقلال در قم، شاگردان مهدی تارتار در صبای قم باید با نفت تهران عصر بیستمین روز اردیبهشت ماه در دیداری حساس از هفته بیست و هشتم مسابقات چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به میدان بروند.

صبایی‌ها روز چهارم اردیبهشت ماه در تبریز میهمان شاگردان فراز کمالوند خواهند بود، دیداری که بین تیم‌های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز از هفته دوازدهم دور برگشت بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور به انجام خواهد رسید،‌ به همین خاطر کاروان نماینده فوتبال قم عصر روز پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه قم را به مقصد تبریز ترک خواهد کرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com