کد خبر ۲۵۷۲۱ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۲
مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان قم خبر داد:

همایش تجلیل از پدران آسمانی و فرزندان شهدا در قم برگزار می شود

مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان قم با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه،گفت: همایش تجلیل از پدران آسمانی و فرزندان شهدا در قم برگزار می شود.

به گزارش قم نا به نقل از قم فردا ، سردار سید جواد هاشمی صبح امروز در نشست خبری همایش تجلیل از پدران آسمانی و فرزندان شهدا با اشاره به رشادت های جوانان ایرانی در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت:ما در کشورمان پدران آسمانی داریم که فرزندان خود را در تمامی عرصه ها به میدان فرستاده اند.

وی افزود:این فرزندان با نگاه مهربانانه خود به جبهه های حق علیه باطل رفتند و اقتدار امروز ایران اسلامی نیز از ثمره خون همین شهیدان است.

مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان قم با بیان اینکه حاکمیت امروز کشورمان بر همگان ثابت شده است،تاکید کرد:اگر امروز ایران پای میز مذاکرات هسته ای حرف اول را می زند به پاس خود شهیدان است.

وی اضافه کرد:انقلاب ما یک انقلاب کاملا فرهنگی بود و با گذشت 36 از انقلاب نفوذ و تاثیر گذاری کشورمان در منطقه کاملا مشخص است.

سردار هاشمی تصریح کرد:در منطقه خاورمیانه آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایجاد گروه های تروریستی به دنبال ایجاد ناآرامی هستند.

وی با اشاره به تحولات اخیر کشور یمن ابراز داشت:تمام دنیا به این یقین رسیده است که اسرائیل پشتوانه عربستان است و تسلیحات این کشور را تامین می کند.

مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان قم  افزود:گروه های تروریستی و عربستان در حملات خود از بمب های شمیایی استفاده می کنند و به طور بی رحمانه کشتار کودکان را رقم می زنند.

وی عنوان کرد:با کارهای انجام شده در آینده نزدیک نابودی عربستان را شاهد خواهیم بود و ظالم هیچگاه برقرار نخواهد بود.

سردار هاشمی بیان داشت:استکبار جهانی قصد تفرقه افکنی میان شیعه و سنی را دارد در حالی که می بینیم هم اینک در یمن سنی ها در کنار شیعیان  نبرد می کنند.

وی ادامه داد:عربستان در باتلاقی فرو رفته است که بیرون آمدن از آن ممکن نخواهد بود و تا به امروز نیز این جنگ هیچ دستاوردی برای این کشور نداشته است جزء اینکه زنان  و کودکان بی گناه به خاک و خون کشیده شده اند.

مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان قم اظهار داشت:اینها خود را خادم الحرمین معرفی می کنند در حالی که دست به چنین جنایت هایی زده اند و اهداف آمریکا و اسرائیل را در منطقه تامین می کنند.

وی افزود:با پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران آروزی اوباما و کابوس اعراب منطقه به واقعیت تبدیل نمی شود و ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای ظهور کرده است.

سردار هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری همایش تجلیل از پدران آسمانی و فرزندان شهدا اشاره کرد و گفت:این همایش روز پنج شنبه ساعت 16:30در حسینیه و مجتمع بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وی ادامه داد:یکی از معاونین وزیر امور خارجه به عنوان سخنران در این مراسم حاضر خواهد شد و از تعدادی والدین و فرزندان شهدا تجلیل به عمل خواهیم آورد.

مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان قم با اشاره به اینکه در پایان مراسم غبار روبی از قبور مطهر شهدا را در برنامه خواهیم داشت،خاطر نشان ساخت:در استان قم بیش از هزار پدر شهید و بیش از 3 هزار و 36 نفر فرزند شهید داریم که اغلب آنها از فرهیختگان جامعه هستند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com