کد خبر ۲۵۸۹۵ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۳
دبیر هیئت تیراندازی استان قم خبر داد

اعزام تیراندازان قم به رقابت‌های کشوری تفنگ و تپانچه بادی

دبیر هیئت تیراندازی استان قم از اعزام تیراندازان قم به رقابت‌های کشوری رشته‌های تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی خبر داد.

به گزارش قم نا ، محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار کرد: بر اساس برنامه‌هایی که در تقویم فدراسیون تیراندازی برای سال 1394 به ثبت رسیده و همچنین هماهنگی‌ که تقویم هیئت تیراندازی قم با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان دارد آرام آرام آماده رقابت‌های مهم کشوری می‌شویم.

وی ادامه داد: امسال قصد داریم با بهترین‌های تیراندازی قم در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور حضوری موفق داشته باشیم، هر چند از نظر مالی محدودیت‌هایی داریم اما سعی می‌کنیم هیچ چیز مانع اعزام چهره‌های آینده‌دار و مستعد تیراندازی قم به رقابت‌های کشوری نشود.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم بیان کرد: امسال این امکان را داریم که تیم‌های هر 2 بخش آقایان و بانوان قم را به رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور معرفی و اعزام کنیم اما ممکن است اعزام تیم آقایان به دلیل محدودیت‌های مالی انجام نپذیرد.

وی خاطرنشان کرد: ما برای تشکیل تیم‌ تیراندازی بانوان قم به منظور حضور موفق در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور برنامه برگزاری یک دوره رقابت‌های انتخابی را پیش‌بینی کردیم و این رقابت‌ها با کیفیت مطلوبی به انجام رسید.

متقیان‌نژاد عنوان کرد: عملکرد تیم بانوان هیئت تیراندازی قم در مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خوب بود در شرایطی که ما تمام نفرات تیم را از بین تیراندازان بومی انتخاب کرده بودیم و هیچ کمکی از نفرات غیر بومی نگرفتیم.

وی ابراز کرد: همین که با تکیه بر استعداد و ظرفیت نیروهای بومی در رقابت‌های مهم داخلی حضور می‌یابیم برای ما اهمیت دارد زیرا از این شیوه علاقمندان زیادی به سمت و سوی رشته تیراندازی روی آورده‌اند و این رشته به زودی به موفقیت‌های خوبی دست خواهد یافت.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم در ادامه از حضور تیراندازان قم در مسابقات کشوری تیراندازی در سمنان خبر داد و بیان کرد: به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره 3 هزار شهید استان سمنان مسابقات تیراندازی ویژه آقایان در این استان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: هیئت تیراندازی استان سمنان به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره 3 هزار شهید استان سمنان برنامه‌ریزی برگزاری یک دوره مسابقات تیراندازی ویژه آقایان را در اردیبهشت ماه انجام داده و این پیکارها در رشته‌های تپانچه و تفنگ بادی به انجام خواهد رسید.

متقیان‌نژاد ابراز کرد: در این دوره از مسابقات تیم‌های تیراندازی ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشورمان نیز حضور دارند و علاوه بر تیراندازان اعزامی از قم، نفراتی از استان‌های سمنان، مازندران و گلستان نیز حضور خواهند یافت.

وی در پایان با بیان اینکه سالن تیراندازی شهید زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم قم آماده میزبانی از علاقمندان به این رشته ورزشی است، در ادامه اظهار داشت: دوره‌‌های آموزشی رشته تیراندازی به صورت مرتب توسط هیئت تیراندازی قم برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com