کد خبر ۳۶۰۴۲ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۱
دبیر هیئت تیراندازی استان قم خبر داد

برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری تیراندازی در قم

دبیر هیئت تیراندازی استان قم از برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری این رشته زیرنظر مدرس فدراسیون تیراندازی در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محمدجواد متقیان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در تقویم سال 1395 هیئت تیراندازی استان قم برنامه‌های متنوعی در حوزه آموزش پیش‌بینی شده و در هر دو بخش مربیگری و داوری این دوره‌ها را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر دوره‌هایی که با هماهنگی با واحد آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم و همچنین فدراسیون تیراندازی در قم برگزار می‌کنیم، دوره‌هایی نیز زیر نظر فدراسیون برگزار می‌شود که در صورت امکان واجدین شرایط را از قم به این دوره‌ها معرفی خواهیم کرد.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم بیان کرد: این هیئت در نظر دارد در سال جاری دوره‌های مربیگری و داوری تیراندازی را برگزار کند و به همین خاطر از تمامی علاقمندان به شرکت در این دوره‌ها که در سه ماه آغازین سال جاری برگزار می‌شود، دعوت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دوره داوری تیراندازی در سطح درجه سه و در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، ضمن اینکه دوره مربیگری تیراندازی نیز در همین سطح پیش‌بینی شده و به احتمال فراوان در خرداد ماه تشکیل می‌شود تا شرکت کنندگان زیر نظر مدرسین فدراسیون آموزش ببینند.

متقیان‌نژاد عنوان کرد: تمامی این دوره‌ها در شهر قم برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در آن می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد آموزش هیئت تیراندازی استان قم تماس گرفته و در جریان نحوه ثبت‌نام و حضور در این دو دوره آموزشی قرار بگیرند.

وی بیان کرد: ما علاوه بر مقوله آموزش به دیگر مباحث مرتبط با رشد و توسعه تیراندازی قم نیز توجه داریم، در بخش مسابقات قطعا امسال رقابت‌های متنوع‌تری نسبت به سال قبل در سطح استان برگزار خواهیم کرد تا تیراندازان قم همواره در شرایط مسابقه باشند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم اضافه کرد: مطابق با تقویم فدراسیون تیراندازی کشورمان، در صدد حضور تیراندازان قم در مهمترین رویدادهای سال نیز هستیم، مسابقات لیگ تیراندازی باشگاه‌های کشور و همچنین رقابت‌های قهرمانی کشور در این رشته از جمله میادینی است که بانوان و آقایان تیرانداز قم در تمام رده‌های سنی آن حضور خواهند یافت.

وی تصریح کرد: با همه محدودیت‌ها و کاستی‌هایی که از نظر امکانات به ویژه مباحث مالی با آن دست به گریبان هستیم، اما دست از تلاش برای موفقیت این رشته در سطح استان و کشور برنداشته‌ایم و علاقمندان به تیراندازی در جریان هستند که حتی در سطح بین‌المللی دستاوردهای خوبی نصیب تیراندازی قم شده است.

متقیان‌نژاد تاکید کرد: تا چند سال قبل فقط در بخش آقایان شاهد حضور تیراندازان قم در تیم‌های ملی بودیم، اما امروز این بانوان تیرانداز قم هستند که جای آقایان را در تیم‌ ملی گرفته‌اند و خانم‌ها سیده‌رویا صبح‌خیز و مینا روحیان تا پایان تعطیلات نوروز در اردوی تیم ملی بودند و خانم صبح‌خیز در سال 2015 مدال نقره آسیا را به ارمغان آورد تا نخستین مدال آسیایی تیراندازی قم نیز کسب شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com