کد خبر ۲۵۶۷۳ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۳
دبیر هیئت فوتبال استان قم:

نمایندگان قم در مرحله نهایی فوتبال نونهالان کشور همگروه شدند

دبیر هیئت فوتبال استان قم از هم‌گروهی نمایندگان قم در مرحله نهایی مسابقات فصل جاری فوتبال نونهالان قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش قم نا ، علی احمدی اظهار کرد: امسال در مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال لیگ منطقه‌ای باشگاه‌های کشور 5 تیم به نمایندگی از استان قم در 3 رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برای صعود به دسته بالا‌تر به مصاف حریفان خود رفتند.

وی با تاکید بر اینکه هر دو نماینده قم شانس قهرمانی در این رقابت‌ها محسوب می‌شوند، ادامه داد: تیم‌های فوتبال صبا و سیاه جامگان در رده سنی نونهالان، تیم هنگ در رده سنی نوجوانان و تیم‌های عقاب پردیسان و افشید قم در رده سنی جوانان نمایندگانی هستند که در مرحله مقدماتی حضور داشتند و تنها تیم هنگ در این مرحله از رقابت‌ها حذف شد و سایر تیم‌ها به مرحله نهایی آمدند.

دبیر هیئت فوتبال استان قم از برگزاری آیین قرعه کشی مرحله نهایی این لیگ‌ها خبر داد و افزود: بر این اساس تیم‌های فوتبال نونهالان صبای قم و سیاه جامگان قم در مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ نونهالان کشور با مقاومت تهران و آبی پوشان گیلان‌غرب همگروه شدند.

وی با بیان اینکه بازی‌های مرحله نهایی از فردا رسما آغاز می‌شود، یادآور شد: هر 2 نماینده قم یعنی صبا و سیاه جامگان باید در کاشان با حریفان خود رقابت کنند، ضمن اینکه بر اساس قرعه کشی مرحله نهایی مسابقات لیگ نونهالان باشگاه‌های کشور، تیم‌ها در 3 گروه با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

احمدی خاطرنشان کرد: تیم‌های فوتبال رده سنی نونهالان صبای قم و سیاه جامگان قم پس از عبور از مرحله نخست، در دور دوم بار دیگر با هم در یک گروه قرار گرفته‌اند و مسابقات خود را به صورت دوره‌ای برگزار می‌کنند، در حالی که مرحله مقدماتی با صدرنشینی سیاه جامگان پایان یافته بود.

وی یادآور شد: در گروه دوم مرحله نهایی از فصل جاری مسابقات فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال سیاه جامگان قم در کنار صبای قم با تیم‌های مقاومت تهران، آبی پوشان گیلانغرب، جاوید کاشان و مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد همگروه شده است.

دبیر هیئت فوتبال استان قم افزود: این مرحله از بازی‌ها به صورت دوره‌ای و تک بازی برگزار می‌شود و تیمی که در صدر این گروه 6 تیمی قرار بگیرد به لیگ بر‌تر فوتبال نونهالان کشور در سال 94 صعود می‌کند و مسابقات خود را از پاییز امسال آغاز خواهد کرد.

وی عنوان کرد: بر این اساس در گروه نخست رده سنی نونهالان تیم‌های دبیری تبریز، خزر لنگرود، موعود زنجان، استقلال نوین ساری و پیشگامان مشهد قرار گرفته‌اند و در گروه سوم، بهمن نوین شیراز، آلومینیوم هرمزگان، ستارگان خرم آباد، شاهین پارس جنوبی و کرانه خلیج فارس قرار دارند و بازی‌ها به شکل دوره‌ای در سه شهر کشور برگزار می‌شود تا تیم‌های بر‌تر مشخص شوند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com