کد خبر ۲۶۰۷۰ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۳
سلیقه خبر داد:

رشد ۷۰ درصدی نظارت بر مراکز تحت پوشش بهزیستی در قم

مدیر کل بهزیستی استان قم از رشد ۷۰ درصدی نظارت بر مراکز تحت پوشش بهزیستی در قم خبر داد و گفت: نظارت‌ بر مراکز بهزیستی را در سال ۹۴ به حداکثر ممکن افزایش می‌دهیم.

به گزارش قم نا ، رضا سلیقه با بیان اینکه بیشترین جامعه هدف در بهزیستی را معلولان تشکیل می‌دهند، گفت: این امر وظایف ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح تکریم ارباب رجوع در اولویت کاری مدیران بهزیستی قرار دارد، گفت: ارائه خدمات تخصصی بهزیستی به قشر نیازمند و آسیب دیده جامعه و معلولان بر اهمیت و دقت نظارت مستمر می‌افزاید.

مدیر کل بهزیستی قم گفت: نظارت‌ها بر مراکز تحت پوشش بهزیستی در سال ۹۳ رشد ۷۰ درصدی داشته است و نظارت‌های مستمر، ما را در رساندن به اهدافمان در راه خدمت رسانی به جامعه هدف نزدیک‌تر می‌کند.

وی عنوان کرد: این نظارت‌ها در سال ۹۳ رشد قابل قبولی داشته است که در تلاشیم با اجرای برنامه‌های مدون و تخصصی در این حوزه، نظارت‌ها در سال ۹۴ به حداکثر ممکن افزایش دهیم.

سلیقه ادامه داد: در سال ۹۳ نیز کاهش۱۰ درصدی شکایات را داشته‌ایم و در نظر داریم که با برنامه ریزی‌های هدف‌دار و نظارت‌های مستمر و اجرای هرچه بهتر طرح تکریم ارباب رجوع، شکایت‌ها را به حداقل ممکن برسانیم.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com