کد خبر ۲۵۶۹۷ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۰

کمک 263 میلیارد ریالی خیرین به بهزیستی قم

مدیرکل بهزیستی استان قم از کمک 263 میلیارد و 200 میلیون ریالی خیرین در حوزه مشارکتهای مردمی بهزیستی قم در سال گذشته خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی بهزیستی قم، رضا سلیقه در گفت و گویی با اشاره به رشد قابل توجه میزان مشارکت های مردمی در سال 93 افزود: با توجه به اینکه سازمان بهزیستی یک سازمان مردم نهاد می باشد، کمک گرفتن از توان و ظرفیتهای خیران، ضرورتی به نظر می رسد که بدون شک کمک خیرین به عنوان سرمایه های اصلی، کمک شایانی در راستای برطرف کردن بخشی از نیازهای جامه هدف بهزیستی خواهد کرد.

وی ادامه داد: بیشترین میزان مشارکتها در قسمت واگذاری املاک بوده که برای تاسیس مراکز و مسکن مددجویان در اختیار بهزیستی قرارگرفته است.

وی افزود: در بخش اشتغال نیز، در راستای توانمند سازی مدد جویان 876 فرصت جدید شغلی ایجاد شده که از این تعداد 430 مورد با اخذ تسهیلات از منابع مختلف، موفق به ایجاد اشتغال جدید شده اند.

سلیقه ادامه داد: در بخش مسکن نیز تعداد 205 واحد مسکونی تحویل مددجویان تحت پوشش سازمان شد و به زودی نیز 80 واحد مسکونی دیگر به مددجویان واجد شرایط تحویل می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: مردم خوب و نیکو کار استان و همچنین خیرین، همیار و مددکار ما در ارائه خدمات به محروم ترین اقشار جامعه باشند و مثل همیشه ما را در این امر خدا پسندانه یاری کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com