کد خبر ۲۵۳۵۶ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۰
سلیقه خبر داد:

فعالیت بیش از ۲۵۰ مرکز تحت نظارت بهزیستی در قم

مدیر کل بهزیستی استان قم از فعالیت بیش از ۲۵۰ مرکز تحت نظارت بهزیستی در قم خبر داد و گفت: هیچ کدام از مراکز تحت پوشش این سازمان تعطیل نشده است.

به گزارش قم نا ، رضا سلیقه گفت: اخیرا گزارش‌هایی مبنی بر بسته شدن یکی از مراکز بهزیستی قم منتشر شده که صحت ندارد و نه تنها مرکزی تعطیل نشده بلکه یک مرکز در سال جدید به مجموعه بهزیستی اضافه شده است.

وی گفت: در استان قم بیش از ۲۵۰ مرکز تحت نظارت سازمان بهزیستی مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد هفت مرکز دولتی و بقیه غیر دولتی فعال هستند.

مدیرکل بهزیستی قم عنوان کرد: در برخی گزارش‌ها آمده که بهزیستی مرکز کار درمانی و شنوایی سنجی خود را تعطیل کرده که این خبر واقعیت ندارد.

وی ادامه داد: مرکز شنوایی سنجی بهزیستی به مکان دیگری در اطراف میدان رسالت منتقل شده تا در فضای بزرگتر و مناسب‌تر در خدمت مراجعین باشد.

سلیقه اضافه کرد: مرکز دورشهر همچنان پابرجاست و به ارائه خدماتی همچون بینایی سنجی، مددکاری، مشاوره‌های حضوری و تلفنی، مشاوره ژنتیک، دفتر پیشگیری از اعتیاد، دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و غیره می‌پردازد.

وی گفت: با توجه به اتمام قراردادی که بهزیستی بابت کار درمانی با یک موسسه داشته، بحث کاردرمانی در چهار مرکز دیگر بهزیستی در سطح استان در حال انجام است.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com