کد خبر ۲۶۳۱۴ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲
رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم خبر داد

اعزام جودوکاران قم به مسابقات قهرمانی جوانان کشور

رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم گفت: تیم جودو جوانان قم در تلاش برای کسب عناوین برتر مسابقات جوانان کشور از روز پنجشنبه رقابت خود با حریفان را آغاز می‌کند.

به گزارش قم نا ، سعید علیزاده  اظهار کرد: اعزام به رقابت‌های جودو قهرمانی رده سنی جوانان کشور نخستین حضور جودوکاران قمی در رقابت‌های رسمی سال 1394 قهرمانی کشور محسوب می‌شود و امیدوار به موفقیت نفرات اعزامی قم هستیم.

وی با اشاره به آمادگی نمایندگان قم برای کسب موفقیت در پیکارهای قهرمانی جودو جوانان کشور، عنوان کرد: خوشبختانه در بخش کاتا یکی از استان‌های موفق کشور در جودو و کوراش کشور هستیم و هدفمان این است که در قسمت مبارزه یا شیایی نیز خود را به سطح استان‌های مطرح جودو کشور برسانیم.

رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم افزود: درخشش 6 کاتاروی قم در مسابقات قهرمانی آسیا و 4 نماینده این رشته در کاتا جودو قهرمانی جهان در سال گذشته موجب شد تا اقتدار قم در این رشته بار دیگر ثابت شود، حالا به دنبال این هستیم که در بخش مبارزه نیز به موفقیت‌های کاتا دست پیدا کنیم.

وی یادآور شد: اکثر نفراتی که سال گذشته در ترکیب تیم رده سنی نوجوانان قم به رقابت‌های جودو قهرمانی کشور اعزام شدند اکنون در ترکیب تیم جوانان قم حضور دارند و با انگیزه بالا به دنبال کسب مقام و رفتن روی سکوهای برتر این دوره به مصاف حریفان می‌روند.

علیزاده بیان کرد: بعد از انجام تمرینات منظم و با برنامه اکنون جودوکاران جوان قم در اوج آمادگی هستند تا با تلاش و کوشش فراوان و تحمل سختی‌های تمرینات آماده‌سازی در مسابقات جودو قهرمانی رده سنی جوانان کشور قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به مشخص شدن زمان و مکان برگزاری پیکارهای جودو جوانان قهرمانی کشور اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون جودو و کوراش کشورمان این رقابت‌ها از روز پنجشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه به مدت 2 روز به میزبانی هیئت جودو و کوراش استان سمنان برگزار خواهد شد.

علیزاده خاطرنشان کرد: تمام نفراتی که بعد از یک انتخابی درون استانی برای اعزام به پیکارهای جودو و کوراش قهرمانی کشور انتخاب شده‌اند در ترکیب تیم اعزامی هیئت قم به مصاف حریفان می‌روند و بخت خود را برای کسب مدال از 8 وزن این مسابقات می‌آزمایند.

رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم ابراز کرد: در ترکیب این تیم بهترین نفرات حال حاضر جودو قم در بخش مبارزه حضور دارند و امیدوار هستیم که بتوانیم با دست پر شاهد بازگشت تیم اعزامی هیئت قم از پیکارهای قهرمانی جوانان کشور باشیم.

وی در پایان اظهار کرد: در ترکیب تیم اعزامی هیئت جودو و کوراش استان قم نفراتی حضور دارند که شانس آنها برای کسب مدال زیاد است چهره‌ای همچون محمدحسین فکری سال گذشته در مسابقات نوجوانان کشور به مدال برنز دست یافت و از جمله شانس‌های کسب مدال در تیم قم به شمار می‌رود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com