کد خبر ۲۶۶۲۹ انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰
در رشته‌های کراس کانتری و دانهیل صورت گرفت

اعزام رکابزنان قم به مسابقات لیگ کوهستان دوچرخه‌سواری کشور

رکابزنان استان قم در 2 رشته به مسابقات مرحله دوم لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی باشگاه‌های کشور اعزام شدند.

به گزارش قم نا ، بعد از حضور رکابزنان قم در نخستین مرحله مسابقات لیگ کوهستان دوچرخه‌سواری باشگاه‌های کشور با توجه به عملکردی که نفرات اعزامی به این مسابقات داشتند، از سوی هیئت قم برای حضور موفق در مرحله دوم این پیکار‌ها تمرینات ویژه‌ای در نظر گرفته شد.

بر همین اساس انتظار از رکابزنان قم این است که در مسابقات مرحله دوم لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی باشگاه‌های کشور عملکردی به مراتب بهتر از مرحله نخست داشته باشند و در پایان در بین برترین‌های هر دو رشته کراس کانتری و دانهیل این پیکار‌ها قرار بگیرند.

این در حالی است که برای حضور در دومین مرحله مسابقات فصل جاری لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی باشگاه‌های کشور 6 رکابزن در ترکیب تیم‌های رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان هیئت دوچرخه‌سواری استان قم قرار گرفته و به این مسابقات اعزام شدند.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه‌سواری، مسابقات دومین مرحله لیگ کوهستان قهرمانی باشگاه‌های کشور در رشته کراس کانتری و نخستین مرحله این لیگ در رشته دانهیل از امروز به میزبانی شمال کشور به انجام خواهد رسید.

رکابزنان در این مرحله از مسابقات در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهرستان لاهیجان با یکدیگر مسابقه می‌دهند و جدال آنها در تلاش برای کسب عناوین بر‌تر در حالی برگزار خواهد شد که در تیم اعزامی هیئت دوچرخه‌سواری قم سه نفر در رده سنی جوانان و سه رکابزن در رده سنی بزرگسالان با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

با توجه به شرایط و برنامه اجرایی این مسابقات که از سوی سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه‌سواری اعلام شده است پذیرش تیم‌ها صورت گرفته و جلسه هماهنگی نیز برگزار شده است تا شرکت‌کنندگان با خیالی آسوده از امروز تلاش خود را برای کسب عناوین بر‌تر انجام بدهند.

این مسابقات تا روز سوم خردادماه ادامه پیدا می‌کند و تیم هیئت دوچرخه‌سواری قم در حالی اعزام شده است که در ترکیب تیم رده سنی جوانان مجتبی رئیس الذاکرین، محمد آرام و محمدحسین شریفی در رشته کراس کانتری در پیست حاضر شده و با حریفان مسابقه می‌دهند.

همچنین تیم هیئت دوچرخه‌سواری استان قم در رشته دانهیل با ترکیب محمد جعفری، محمدحسین خاکفرجی و محمدعلی علوی به میدان می‌رود و امیدوار است که با عملکردی بهتر نسبت به مرحله نخست که در فروردین‌ماه به انجام رسید در بین بر‌ترین‌ها دارای نماینده باشد.

مردان رکابزن قم در حالی به مرحله دوم مسابقات لیگ کراس کانتری و مرحله نخست لیگ دانهیل دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی باشگاه‌های کشور اعزام شده‌اند که همزمان با آن‌ها تیم بانوان قم نیز در لاهیجان با ترکیب چهار رکابزن به مصاف حریفان رفته است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com