کد خبر ۲۶۷۲۹ انتشار : ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۰

مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان قم معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با حضور معاون سازمان حفاظت محیط زیست و معاون برنامه‌ریزی استاندار قم برگزار شد.

به گزارش قم نا ، در این مراسم که پیش از ظهر امروز در اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قم برگزار شد، از تلاش‌ها و زحمات محمودعلی رکنی مدیرکل سابق حفاظت محیط زیست استان تجلیل به‌ عمل آمد و با حکم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، سید‌رحمان دانیالی به‌ عنوان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم معرفی شد.

محمودعلی رکنی در این مراسم به 42 ماه فعالیت خود در این اداره‌کل اشاره کرد و گفت: در این مدت برنامه‌ریزی‌های جامع و گسترده‌ای داشتیم تا در حوزه حفاظت از محیط زیست به برنامه‌ریزی اصولی و هوشمندانه برسیم.

همچنین در این مراسم مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان قم به ارائه برنامه‌های خود پرداخت و با اشاره به اینکه محیط زیست به‌ دنبال تحقق توسعه پایدار است، گفت: امیدواریم بتوانیم در استان قم برای تحقق اهداف خود از ظرفیت‌های مراکز علمی و پژوهشی استفاده کنیم.

سید‌رحمان دانیالی به ظرفیت‌های ارزنده و حضور اساتید حوزه و صاحب‌نظران برای تحقق اهداف سازمان اشاره کرد و افزود: تلاش خواهیم که در این مسیر بتوانیم به انجام وظیفه بپردازیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com