کد خبر ۳۱۵۷۹ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم خبر داد

کشتار 320 تن مرغ گوشتی در قم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با بیان اینکه هیچ مشکلی در زمینه تولید و عرضه مرغ در بازار وجود ندارد، گفت: روزانه 320 تن مرغ گوشتی در قم کشتار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدرضا طلایی با اشاره به تنظیم بازار از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان قم اظهار کرد: این سازمان کالاهای اساسی مانند شکر و ‌برنج را به صورت کلی در اختیار شرکت‌های توزیع کننده قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه شرکت‌های توزیع کننده از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان قم معرفی‌نامه دریافت می‌کنند، تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت اقلام مورد نیاز این شرکت‌ها را در اختیارشان می‌گذارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به تامین مرغ استان از سوی این نهاد اضافه کرد: روزانه 320 تن مرغ گوشتی کشتار روز در استان تامین می‌شود که در کنار آن نیز 500 تن مرغ منجمد که از مدتی پیش ذخیره شده وارد بازار شده است.

وی با اشاره به تولید تخم مرغ در استان قم تصریح کرد: روزانه 68 تن تخم مرغ در استان قم تولید می‌شود که بخشی از این محصول به استان‌های مجاور و برخی کشورهای همسایه صادر می‌شود.

طلایی با بیان اینکه در زمینه مرغ و تخم مرغ کمبودی در استان قم نداریم، گفت: گوشت مرغ فقط به مصرف استان قم می‌رسد و در این زمینه صادراتی صورت نمی‌گیرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com