کد خبر ۲۶۸۶۹ انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۰
احمدی :

۲ فوتسالیست قمی در تورنمنت بین‌المللی پرتغال شرکت می‌کنند

دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: ۲ فوتسالیست قمی شامل علیرضا وفایی و علی اصغر حسن زاده در تورنمنت بین‌المللی پرتغال شرکت می‌کنند.

به گزارش قم نا ، علی احمدی اظهار داشت: اسامی ۱۷ بازیکن به اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال جهت حضور در بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال پرتغال و حضور در تورنمنت فوتسال این کشور اعلام شده است که ۲ بازیکن قمی در این فهرست حضور دارند.

وی افزود: علیرضا وفایی و علی اصغر حسن زاده ۲ بازیکن قمی هستند که تیم ملی کشورمان را در پرتغال همراهی می‌کنند البته ابوالقاسم عروجی بازیکن قمی جدید تیم تاسیسات دریایی نیز به دلیل همراهی این تیم در مسابقات باشگاه‌های آسیا به تیم ملی دعوت نشده است.

دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: علیرضا وفایی در حال حاضر عضو تیم فوتسال ماهان تندیس قم است و علی اصغر حسن زاده نیز در تیم نوریل نوریلسکی روسیه عضویت دارد و در لیگ حرفه ای فوتسال روسیه به میدان می‌رود.

احمدی بیان داشت: در حال حاضر علاوه بر تیم فوتسال ماهان تندیس قم که در لیگ برتر فوتسال حضور دارد و ممکن است نام این تیم در فصل جدید تغییر کند، چند تیم دیگر قمی در لیگ های پایین تر حاضر هستند.

وی عنوان کرد: تیم فوتسال آنابتن قم و تیم آرش نوین ایرانیان قم در لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور و تیم مجمع دلسوختگان اهل بیت (ع) در لیگ منطقه ای حاضر هستند و استان قم در لیگ های پایه نیز نماینده دارد.

دبیر هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: تمرینات تیم ملی فوتسال کشورمان با حضور علی اصغر حسن زاده و حضورعلیرضا وفایی از امروز برگزار می‌شود و بازیکنان باید با حضور در کمپ تیم‌های ملی خود را به کادر فنی معرفی کنند.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com