کد خبر ۳۹۷۹۰ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۷
با پایان رقابت 29 تیم صورت گرفت

جشن قهرمانی قم در فوتسال دانشجویان علمی کاربردی کشور

تیم فوتسال قم بالاتر از دیگر تیم‌های شرکت کننده در مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه‌های علمی کاربردی سراسر کشور بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،موفق‌ترین رشته ورزشی تیمی در بین ورزش‌های فعال در استان قم فوتسال است و فوتسالیست‌های قمی در ترکیب هر تیمی در مسابقات کشوری حضور یابند، معمولا یا عنوان قهرمانی یا حداقل مقام‌های نایب‌قهرمانی و سومی نصیب نمایندگان قم می‌شود.

این اتفاق در مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌های علمی کاربردی سراسر کشور نیز رخ داد و تیم قم با کسب برتری مقابل حریفان و بالاتر از تمامی آنها رتبه نخست و مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد تا بار دیگر توانمندی فوتسالیست‌های قمی در سطح کشور به نمایش گذاشته شود.

این در حالی است که امسال چهارمین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان علمی کاربردی ایران به میزبانی استان مرکزی به انجام رسید و تعداد 29 تیم در آن حضور داشتند و در مراحل مختلف مقدماتی، حذفی، نیمه نهایی و فینال برای به دست آوردن مقام قهرمانی به میدان رفتند.

در حالی که هدایت تیم قم را حمید صادقیان، حمیدرضا جلیلی و حمید خواجه‌بیاتی بر عهده داشتند، نماینده فوتسال قم بعد از دیدارهای مرحله مقدماتی، در جمع 16 تیم برتر مقابل آذربایجان غربی به برتری پرگل چهار بر یک دست یافت و در جمع هشت تیم برتر نیز قزوین را با نتیجه هفت بر چهار مغلوب کرد.

فوتسالیست‌های دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی قم در مرحله نیمه نهایی برای کسب مجوز صعود به فینال برابر خوزستان به برتری قاطع سه بر صفر دست یافتند و در دیدار نهایی این دوره از رقابت‌ها به مصاف تیم کهگیلویه و بویراحمد رفتند تا با شکست این تیم قهرمان شوند.

دیدار نهایی بین تیم‌های دانشگاه علمی کاربردی قم و کهگیلویه و بویراحمد در وقت‌های عادی با تساوی یک بر یک به پایان رسید،‌در حالی که سجاد رزاقی زننده گل تیم قم بود و حریف نیز در لحظات آخر، بازی را برابر کرد تا دو تیم به وقت‌های اضافی بروند اما سرانجام کار به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم قم سه بر دو در پنالتی‌ها و چهار بر سه در مجموع از سد حریف عبور کرد و جشن قهرمانی گرفت.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com